مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کامرانی فر: بازگشت به خانه تیم ملی قطعی نیست / دو نفر از فیفا و AFC به تهران می آیند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سرپرست دبیر فدراسیون فوتبال گفت: هنوز میزبانی تیم های ایرانی در مقدماتی جام جهانی قطعی نیست.

به گزارش ایسنا ، حسن کامرانی فر سرپرست دبیر فدراسیون فوتبال گفت: رایزنی های زیادی توسط فدراسیون فوتبال انجام شده است تا میزبانی متمرکز نشود. عوامل مختلفی در میزبانی و تأیید آن وجود دارد. دو نفر از AFC و FIFA وارد ایران می شوند تا در مورد زیرساخت ها و VAR بحث کنند تا از نهایی بودن میزبانی اطمینان حاصل کنند.

وی تأکید کرد که میزبانی مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در سومین مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در ورزشگاه آزادی نهایی نیست. ما در حال صحبت با مقامات هستیم. این احتمال وجود دارد که در آینده به دلیل بحث در مورد تاج و فاصله کوتاه بین بازی ها و احتمال تست تاج مثبت برای هر بازیکن ، تحت تأثیر تاج میزبانی تغییر کند. تاکنون بازی ها باید در مکان معرفی شده برگزار شوند. ما تهران و آزادی را معرفی کردیم و عراق و سوریه نمایندگی کشورهای دیگر را داشتند ، اما میزبانی هنوز حل نشده است.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به شرایطی که میزبان باید داشته باشد ، عوامل زیادی در نظر گرفته می شود. امیدواریم میزبان باشیم. یکی از موضوعات حضور هواداران است که باید در نظر داشته باشید.

در همین حال ، این اظهارات گفته شد که وب سایت فدراسیون جهانی فوتبال امروز مکان مسابقات مقدماتی جام جهانی را اعلام کرد که در آن تهران به عنوان محل بازی ایران و سوریه معرفی شد.

سومین و آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از 4 سپتامبر آغاز می شود. در این مرحله تیم ملی فوتبال ایران باید با تیم های کره جنوبی ، عراق ، امارات ، سوریه و لبنان رقابت کند. دو تیم اول مستقیم به جام جهانی می روند و تیم سوم باید به مرحله پلی آف برود.

بیشتر بخوانید  وقتی برق رفته موبایلت رو اینطوری شارژ کن! + ویدئو

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *