مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

865 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در زنجان پیدا شد – اخبار زنجان – اخبار استانهای تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانبزنجان، سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران از طرح ملی جمع آوری دستگاه غیرمجاز استخراج رمز دیجیتال خبر داد و گفت: در اجرای ملی این طرح ، پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدام شبانه روزی 865 دستگاه غیرقانونی حفر رمز ورود ارز دیجیتال کشف کرد. از اول جولای.

وی ارزش دستگاه های کشف شده ارزهای رمزپایه دیجیتال را 112 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: تلاش برای کشف این ارزهای رمزپایه غیرمجاز همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: برخی از دخمه ها در مین های غیرفعال بود ، برخی از آنها در مزارع و کارگاه های بسته بودند که توسط اطلاعات مأموران انتظامی به خوبی کشف و متخلفان دستگیر شدند.

وی افزود: تاکنون بیش از 16 متهم دستگیر و از زمان تشکیل پرونده تاکنون به مراجع قضایی معرفی شده اند. این قانون قطعاً با این متخلفان برخورد جدی خواهد کرد ، زیرا امروزه که کشور از کمبود برق رنج می برد ، این متخلفان فقط به منافع خود پرداخته اند.

در پایان سردار جهانبخش گفت ما از هموطنان عزیز می خواهیم در صورت اطلاع از وجود دستگاه های رمزنگاری دیجیتال غیرمجاز سریعاً با شماره 110 تماس بگیرند. آنها با متخلفان برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام / ص

بیشتر بخوانید  با این 3 بازی متاورس کسب درآمد را شروع کنید
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *