مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با این 3 بازی متاورس کسب درآمد را شروع کنید

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

تمامی این اقدامات تنها با بازی های متاوارس امکان پذیر خواهد بود. اما قبل از اینکه وارد جزئیات این بازی ها شویم، اجازه دهید کمی درک کنیم متاورس بیایید به بازی های مجازی ذکر شده در این پلتفرم بپردازیم.

قبل از تعریف متاوار بیایید یک نکته مهم را برجسته کنیم. فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال پدیده جدیدی هستند که ورود به آن نیازمند آموزش، اطلاعات، دانش فنی و مالی است. سایت اینترنتی تکثیر یکی از مدرن ترین و جامع ترین منابع برای به دست آوردن اطلاعات موثق در این زمینه است. با تکرات می توانید دانش لازم در مورد فناوری های جدید را به زبانی ساده و کاربردی دنبال کنید.

متوارس چیست؟ به نقل ازTechtrends.nevs متاوری فضایی است که در خارج وجود ندارد و با تلفیق واقعیت مجازی و فیزیکی ایجاد می شود. در این فضا همه چیز مستقل از زمان و مکان است. هیچ قانون یا محدودیتی جز محدودیت های خود ذهن انسان وجود ندارد.

می توان گفت که نیل استیونسون، مخترع ایده خلاقانه متوارس، متاوارس را در سال 1992 در رمان بانک سایبری خود با عنوان «بارش برف» توصیف کرد. او در رمانش این فضا را فضای مجازی نامحدودی توصیف می کند که کاربران بدون توجه به جایی که هستند می توانند با استفاده از شبکه نوری و همچنین عینک های واقعیت مجازی به دنیای نامحدود متاور دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر تعریف این فناوری جدید برای مردم کمی مبهم است. تعریف دقیق متاورت ها در حال حاضر دقیقاً همان معنای اینترنت در دهه 1970 است. در آن زمان هیچ کس مکانیسم دقیق اینترنت را نمی دانست و نمی دانست اینترنت چگونه کار می کند. اما در عین حال، اینترنت به سرعت در حال تکامل و جامع است.

به زبان ساده، Metavars یک برنامه یا پلتفرم هوشمند نیست. در عوض، مجموعه ای از برنامه ها و فناوری های هوشمند است. Metawares یک فضای مجازی است که به شما امکان می دهد با افراد دیگر تعامل و معاشرت کنید، از دفتر کار، کار و بازی مراقبت کنید. در واقع می توان گفت هر کاری را که واقعا انجام می دهید در این فضا می توانید پیاده سازی کنید. شاید بتوان پرسید در حال حاضر تفاوت دنیای مجازی متاور با دنیای مجازی چیست؟ باید بگوییم که در این لحظه از طریق مانیتور یا گوشی خود وارد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می شویم اما در دنیای متاور کل ذهن و جسم ما وارد فضای متاور می شود.

بیشتر بخوانید  چاوشو .لو: حمایت ترکیه از افغانستان ادامه دارد

حضور کلمه ای است که می تواند به طور کامل متا جو را توصیف کند. در واقع همه چیز در این فضا کاملاً سه بعدی است و شما با حواس پنج گانه خود هر اتفاقی را که در اطرافتان می گذرد احساس می کنید و با پدیده های فیزیکی سروکار دارید. خدماتی مانند Spatial و Facebook Horizon که به همکاران اجازه می دهد به صورت سه بعدی دور میز جمع شوند، می توانند نمونه خوبی از یک جلسه در یک جلسه و نزدیکتر به واقعیت نسبت به تماس های ویدیویی در پلتفرم زوم و سایر پلتفرم ها باشند. برای درک بهتر این فضا.

تا کنون، همه اینها بخشی از تعریف گسترده متاور بوده است. اما این فضای مجازی اپلیکیشن های دیگری مانند جلسات مجازی، جلسات کاری، مدیریت کسب و کار، آموزش الکترونیکی، خرید آنلاین، تفریح ​​و سرگرمی، گردشگری و سفرهای نامحدود، شرکت در کنسرت ها و جشن ها، اقتصاد و در نهایت کسب درآمد از طریق بازی را نیز ارائه می دهد. اکنون همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، می خواهیم بر روی بهترین بازی های متاوارز تمرکز کنیم.

در قسمت قبل، متاورس ها و همچنین نحوه عملکرد آن را تعریف کردیم. اکنون می خواهیم جزئیاتی در مورد بهترین بازی های متاوارز به شما بگوییم.

متاوارها و همچنین دنیای واقعی به بودجه ای برای زندگی، کار و بازی نیاز دارند. اما فقط از ارزهای دیجیتال برای پوشش هزینه بازی در این فضا استفاده می شود. لازم به ذکر است که بازی های متوارس بر روی مالکیت NFT متمرکز شده اند. این توکن های مورد نیاز برای بازی های متوارس کاملا مجازی و منحصر به فرد هستند. در بازی های متاورس از این توکن ها برای خرید و فروش املاک و مستغلات استفاده می شود و اکثر بازی های متاورس در چارچوب همین توکن ها اجرا می شوند.

بیشتر بخوانید  باشگاه گل گهر: رفتار کارکنان آلومینیوم بی ادبانه است / آنها نسبت به بازیکنان و مربیان ما موقعیت اشتباهی دارند

در اینجا 3 مورد از بهترین پروژه های متاورز ارائه خواهیم کرد:

بازی Decentraland

d39c313e-41de-4767-858e-d4d582a5f083

بازی Desentland یکی از بهترین بازی ها برای خرید زمین در متاوری که از فوریه 2020 در دسترس عموم قرار گرفته است.توکن این بازی Mana نام دارد. این بازی سه بعدی به کاربران خود امکان خرید و فروش مجازی از جمله یک قطعه زمین با توکن را می دهد. کاربران همچنین می توانند به کنسرت ها، گالری ها و مهمانی ها بروند.

در این بازی شما می توانید به هر کجا که می خواهید بروید. از سیاه چال های قرون وسطایی گرفته تا کافه ها و کنسرت ها و مهمانی ها و همچنین نمایشگاه ها. گفتنی است دیسن لند میزبان اولین جشنواره موسیقی چند روزه جهان متاور نیز بود.

برای کشف Centralland به هدفون یا ابزار خاصی نیاز ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وب سایت او را با استفاده از یک مرورگر اینترنتی بدون ارز دیجیتال جستجو کنید و به عنوان مهمان در آنجا گشت و گذار کنید. اگر می‌خواهید بازی کنید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی آن و پیوند دادن کیف پولی سازگار با رمز منبع آن، کد ارز (MANA)، مانند کیف پول MetaMask، بازی را در Disentland نیز تجربه کنید.

بازی ستاره اطلس

Star Atlas یک بازی چند نفره آنلاین بر پایه بلاک چین Solana است و توکن این بازی Atlas نام دارد. در این بازی بازیکنان می توانند به سال 2620 سفر کرده و با تجربیات مجازی به کاوش در جهان بپردازند. پادشاهی اطلس ستاره ها به سه گروه مختلف تقسیم می شود: گونه های انسانی، گونه های بیگانه و گونه های ربات. بازیکنان باید جناح های خود را انتخاب کنند و در نبردهای جناحی شرکت کنند تا برای منابع بجنگند و کنترل کشور را به دست آورند.

هدف اصلی بازی سفر به فضا برای کشف سیارات مشخصه جدید با گنجینه های پنهان است. این به بازیکنان انگیزه بیشتری برای کشف این مکان ها می دهد. بازی بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است.

این بازی ترکیبی از سبک های مختلف است. بخشی از آن استراتژی است و شما باید برنامه های تاکتیکی برای تعامل با دیگر بازیکنان و فرقه ها طراحی کنید. قسمت دوم اکتشافی است و باید ستاره های رها شده را کشف کنید. از آنجایی که بازیکنان به صورت مستقل و در پرواز اول شخص قادر به سفر و جستجوی این ستاره ها هستند، تا حدودی شبیه ساز پرواز نیز به حساب می آید. آخرین مورد این است که بازیکنان در Star Atlas می توانند منابع را استخراج کنند و از این طریق درآمد کسب کنند.

بیشتر بخوانید  جشن تولد نیوشا ضیغمی بدون شوهرش غوغا کرد | شوهر نیوشا ضیغمی کجاست؟

بازی سندباکس

13cbd70d-5368-4485-a692-451df27c9143

Sandbox در واقع بهترین پروژه Metavares است. توکن این بازی Document نام دارد. این بازی شباهت زیادی به Disentraland دارد. خرید زمین در متاوری یکی از روش های جدید سرمایه گذاری است. سندباکس بر روی پلتفرم بلاک چین اتریوم ساخته شده است و همانطور که اشاره کردیم، کاربران باید زمینی مانند Disentland بخرند و رویدادها و اتفاقات جدیدی خلق کنند. این دنیای مجازی بیشتر بر روی ساخت NFT توسط کاربران و بازیکنان تمرکز دارد تا NFT های خود را بسازند و از آنها در بازی یا بازار استفاده کنند. شما می توانید از این بازی درآمد خوبی کسب کنید. یکی از تاثیرگذارترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در فناوری، SoftBank، از جعبه‌های شنی نیز پشتیبانی می‌کند.

اکنون با توجه به محبوبیت این بازی و افزایش توکن های سند در بازار ارزهای دیجیتال، توکن های سند را می توان در صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز، Uni Swap، Cocoin، Bainance، Crypto.com، Hubei Global و … خریداری کرد.

آنچه می خوانید مقاله ای از یک وب سایت است تکراتو که این روزها محتوای قانع کننده ای در حوزه فناوری تولید می کند. کپی در آدرس https://techrato.com دنبال کردن.

***

این مطلب یک گزارش است و پایگاه خبری شمانیوز صحت یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی کند و مسئولیت قانونی آن ربطی به شمانیوز ندارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *