700 میلیارد تومان بابت تسهیلات نوسازی خانه های روستایی استان گلستان پرداخت می شود – اخبار از گلستان – اخبار استان های تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب گرگان، سید محمد حسینی امشب در حاشیه بازدید از پروژه های مسکن روستایی در استان اظهار داشت: مهمترین برنامه بنیاد مسکن تهیه مسکن ارزان قیمت برای اقشار مختلف و دهکهای پایین جامعه است و ما در حال کار بر روی پروژه های مختلف در این زمینه هستیم. رشته.

وی گفت: تأمین مسکن فقرا که سال گذشته در 3 هزار واحد مسکونی در استان احداث شده و همچنین ساخت مسکن برای خانواده های دارای دو یا چند معلولیت و ساخت مسکن در قالب تفاهم نامه با سازمان ها و ادارات مختلف.

مدیر کل بنیاد مسکن استان گفت: یکی از برنامه های امسال احداث 10 هزار واحد مسکونی در استان تا پایان امسال است که با توجه به افزایش سقف مسکن و تسهیلات نوسازی روستایی امیدواریم مردم از این پروژه بیشتر استقبال کنید. “

وی گفت: در روستاهای استان حدود 110 هزار واحد مسکونی خطرناک و ناپایدار داریم که در صورت بروز حوادثی مانند سیل و زلزله بیشترین خسارت را متحمل می شوند و مردم برای جلوگیری از بروز بلایای انسانی باید درگیر نوسازی شوند. در زمان بحران “جلوگیری شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همچنین با اشاره به آغاز پرداخت 100 میلیون تن تسهیلات هارتزالحسنه برای ساخت مسکن روستایی گفت: پرداخت این تسهیلات از دو روز قبل در استان آغاز شده و 380 متقاضی برای مسکن روستایی برای دریافت تسهیلات 100 میلیون تنی برای بانک های عامل معرفی شد. میزان وام 38 میلیارد تن است.

وی گفت: این بنیاد 100 میلیون تن 5 درصد از تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 20 ساله برای ساخت هر واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از 25000 نفر جمعیت را پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید  فوری | این استان ها فردا تعطیل شدند

حسینی با بیان اینکه تاکنون 700 میلیارد اعتبار اعتبار برای احداث 7000 واحد مسکونی در استان فراهم شده است ، از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای روستایی به ویژه صاحبان واحدهای مسکونی فرسوده و ناپایدار با اشاره به بنیاد مسکن شهری و استفاده از آنها خواست این فرصت. به طور استثنایی ، بدون خم و بدون رسوب ، برای ساخت مسکن با دوام و ایمن.

وی به بررسی پروژه دیگری پرداخت که در استان به عنوان پروژه اسکان جوانان مورد استقبال قرار گرفت و گفت: تاکنون 8 هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و پس از ارزیابی و دادرسی ، تسهیلات پرداخت می شود.

انتهای پیام / 581 / ح

دیدگاهتان را بنویسید