مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دانشجویان بسیجی اجازه نمی دهند تا گرد و غبار بر روی انقلاب مستقر شود – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، سعید یوسفی در جلسه تکریم و معارفه مسئول مجتمع بسیج دانشجویی مرکزی از دانشگاههای شیراز با اشاره به نقش دانشگاهها در توسعه فرهنگی ، علمی و اجتماعی رسالت بسیج دانشجویی را بیان کرد و گفت: دانشجویان بسیجی باید تا پناهگاهی برای دانش آموزان دیگر با سلیقه های مختلف باشد ، زیرا بسیج در مدرسه عشق است.

وی افزود: امروز بسیج دانشجویی اجازه نمی دهد گرد و غبار بر روی انقلاب دانشگاه بنشیند.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی استان فارس افزود: تربیت سطح انقلاب اسلامی از طریق بسیج دانشجویی نقش شایسته ای است آه تو او در ادامه انقلاب بازی کرد.

یوسفی با اشاره به کارکنان ، جریان سازی و نقش آفرینی بسیج دانشجویی اظهار داشت: ایجاد گفتمان های سیاسی و فرهنگی برای کمک به نقش م anثر در مناطق محلی ، منطقه ای و بین عرصه ای. بین المللیتقویت ارتباط با فعالان و فارغ التحصیلان دانش آموزان بسیج دانشجویی ، کمک به تقویت فعالیت های رانندگی بسیج دانشجویان دانشگاه و تقویت بعد سازمانی سازمان ها ، از برنامه های این تشکل دانشجویی در استان فارس است.

در این جلسه که مطابق با دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد ، احسان سیناپور وی به عنوان مسئول جدید مجتمع بسیج دانشجویی مرکزی دانشگاه های شهر شیراز معرفی شد و از زحمات یاسر دهگانی رئیس سابق این مجموعه تقدیر و تشکر شد.

مدیر گفتمان و تقاضا بیا دیگه و مدیر علوم و اقتصاد منطقه برای بسیج دانشجویان استان فارس از جمله مسئولیتهای احسان سیناپور ای

بیشتر بخوانید  عناوین روزنامه ها دوشنبه 22 فروردین 1401. / تصاویر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *