مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

3 دلیل برای انتخاب سیستم ویپ به جای اپلیکیشن های ویدیو کنفرانس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

1

وقتی صحبت از مدیریت ارتباطات تجاری می شود، بسیاری از شرکت ها استفاده روزانه از بیش از یک ابزار را انتخاب می کنند: تلفن ثابت و برنامه های چت یا کنفرانس های ویدئویی عمومی مانند اسکایپ. در حالی که این رویکرد برای برخی از مشاغل کار می کند، در واقع راه حل بسیار بهتری وجود دارد که هزینه کمتری دارد اما ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد: سیستم تلفن Wi-Fi.

در هسته خود، وای فای یک فناوری است که تماس های تلفنی را به جای شبکه تلفن عمومی از طریق اینترنت منتقل می کند. پشتیبانی VIP این امر باعث صرفه جویی در هزینه کسب و کار می شود زیرا تماس های اینترنتی بسیار ارزان تر از سیستم های تلفن سنتی هستند. با این حال، آنها بیشتر از پاسخ به تماس انجام می دهند. تلفن های VIP همچنین مجهز به ویژگی های پیشرفته ای هستند که در برنامه های کنفرانس ویدیویی معمولی ارائه نشده است.

در اینجا برخی از قانع‌کننده‌ترین دلایلی وجود دارد که چرا سیستم تلفن VIP انتخابی یک شرکت به مراتب بهتر از یک برنامه کنفرانس ویدیویی عمومی مانند اسکایپ است.

تماس‌ها را برای آموزش، همکاری یا پشتیبانی مشتری ضبط کنید

اکثر ارائه دهندگان Vip ضبط تماس را به عنوان یک گزینه معمولی یا به عنوان یک افزونه ارائه می کنند. این یک ابزار مفید به ویژه برای مشاغلی است که می خواهند عملکرد کارکنان را بهبود بخشند، درباره مشتریان خود بیشتر بیاموزند و اختلافات را حل کنند. با ضبط تماس‌ها، تیم‌ها همچنین می‌توانند یادداشت‌های دقیق را حفظ کنند و جزئیات مکالمات (مانند تماس‌ها و جلسات داخلی) را ذخیره کنند.

بیشتر بخوانید  بازگشت کارمندان اداری آمازون به محل کار به تاخیر افتاد

با این حال، برنامه های کنفرانس صوتی و تصویری نمی توانند از ضبط تماس پشتیبانی کنند. به عنوان مثال، Skype عملکرد ضبط تماس ها را ارائه نمی دهد، اگرچه توسعه دهندگان شخص ثالث در بازار وجود دارند که برنامه هایی را برای آن ارائه می دهند. در حالی که Google Voice فقط به کاربران امکان ضبط تماس‌های ورودی را می‌دهد، تماس‌های خروجی یا Hangouts را ضبط نمی‌کند.

2

به راحتی تماس ها را انتقال دهید

انتقال آسان تماس برای مشاغل مدرن ضروری است. علاوه بر اینکه شما را حرفه ای تر می کند، ارتباطات را نیز ساده می کند و به افزایش رضایت مشتری کمک می کند.

انتقال تماس امروز در اکثر راه حل های تلفن، حتی بدون نیاز به آموزش VIP، تعبیه شده است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با لمس یک دکمه تماس ها را به تلفن، برنامه داخلی، اتاق کنفرانس یا شماره خارجی دیگر منتقل کنند. از سوی دیگر، انتقال تماس در برنامه های پیام رسانی صوتی و تصویری محدود است.

ببینید چه کسی در دسترس است

ویژگی حضور در تلفن های تجاری VoIP به شما امکان می دهد وضعیت همکاران یا کارمندان خود را ردیابی کنید. می توانید ببینید چه کسی در دسترس است، چه کسی تماس می گیرد یا چه کسی در حال تماس است. این ویژگی در برنامه‌های چت مانند Facebook Slack، Skype و Facebook با موقعیت‌هایی مانند “در دسترس” و “مشغول” رایج است، اما در واقع اطلاعات زیادی در مورد در دسترس بودن کاربر ارائه نمی‌کند.

ابزار حضور در تلفن های VIP بسیار قدرتمند است، زیرا معمولاً می تواند دستگاه های مختلف کارمندان را نظارت کند. مثلاً تلفن آنلاین است یا VIP روی میزش در چه وضعیتی است؟ همچنین آمار فعالیت او در طول روز را می توان به خوبی از طریق سیستم های گزارش VIP انجام داد. با یکی هدفون حرفه ایآزادی کارمندان خود را دو چندان کنید.

بیشتر بخوانید  محدودیت اینستاگرام تأیید شد

آخرین گفتگو با مدیران شرکت

برای شرکت هایی که به دنبال دسترسی به بهترین ویژگی های اتصال و یکپارچه سازی هستند، یک سیستم تلفن تجاری VoIP یک انتخاب عالی است. علاوه بر صرفه جویی در هزینه، دارای تعدادی ویژگی است که در برنامه های کنفرانس صوتی یا ویدیویی سنتی یا تلفن ثابت یافت نمی شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *