مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

124000 احتکار مواد مخدر کشف شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از جام جم آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان درباره اجرای فاز جدید طرح رعد در شهر ری اظهار داشت: در این طرح 24 سارق و 164 سارق منهدم و 9 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی درباره دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در این مرحله از طرح رعد گفت: در اقدام پلیس 37 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

دوستعلی جلیلیان ادامه داد: از دیگر دستاوردهای این طرح کشف 29 قبضه سلاح گرم و 102 قبضه سلاح سرد است.

رئیس پلیس ری در خصوص کشف آرد و روغن انباشته شده و سوخت قاچاق گفت: در اجرای این طرح و در راستای مقابله با کلاهبرداران 40 تن آرد، 75 تن روغن خوراکی و 30 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد. .

به گفته وی، کارشناسان ارزش دارایی های کشف شده در این فاز از پروژه را بیش از 180 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه در این شهرستان شاهد کاهش 9 درصدی سرقت، 45 درصدی دستگیری و 27 درصدی افشاگری ها هستیم، به مراکز مشاوره صلح و سازش اعزام شد. اجرای پروژه های تندر تا جلب رضایت حداکثری شهروندان ادامه خواهد داشت.

سرقت 16000 دلاری توسط راهنمای خارجی

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین درباره دستگیری سارقی که 16 هزار دلار از کیف یکی از شهروندان یکی از کشورهای همسایه سرقت کرده بود، اظهار داشت: یک شهروند کشور همسایه با مراجعه به کلانتری عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: 16000 دلار پول نقد از کیف او بود. دزدیده شد.

وی ادامه داد: پس از انتشار این شکایت تیم بازپرس پرونده را در دستور کار قرار دادند و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

بیشتر بخوانید  غرق شدن دختر هفت ساله در آبگرم معدنی رامسر

رئیس پلیس ری گفت: تیم عملیاتی پلیس با مشاهدات و بررسی های میدانی به سرنخ های متعددی دست یافتند که نتایج نشان می دهد این سرقت توسط راهنمای گمشده انجام شده است. بر این اساس فرد مورد نظر دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

جلیلیان تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به بزه ارتکابی اعتراف و دلارهای مسروقه کشف و متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 10 میلیارد ریال مواد مخدر جمع آوری شده در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف 124 هزار عدد قرص و شربت جمع آوری شده در این شهرستان خبر داد و درباره جزئیات گفت: “کالا نو”، پلیس اطلاعاتی مبنی بر انباشت مواد مخدر در منطقه کشف کرد. میدان معلم شهر ری. نتیجه تحقیقات اولیه به مراجع قضایی اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی قضایی اکیپی از ماموران به همراه بازرسان اداره تعزیرات و اصناف از این محل بازدید کردند که در این بازدید 124 هزار عدد قرص و شربت کشف شد. این داروها بر خلاف مقررات قانونی و بهداشتی نگهداری می شدند.

به گفته وی، کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 10 میلیارد ریال برآورد کردند.

دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه در بین مواد کشف شده داروهای کمیاب نیز وجود دارد، گفت: کشفیاتی که با دستور قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: در این اقدام یک نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو که برای ارتکاب جرم استفاده می شد توقیف و تحویل مراجع قضایی شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *