مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

غرق شدن دختر هفت ساله در آبگرم معدنی رامسر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا به نقل از ایرنا، دختر هفت ساله آزادشهری روز جمعه در استخر درمانی در ساداتشهر شهرستان رامسر غرق شد و جان باخت.

این حادثه امروز حوالی ساعت 10 صبح رخ داد و شاهدان عینی داستان های ضد و نقیضی را نقل می کنند.

در حالی که برخی می گویند کودک به همراه مادرش وارد استخر شده و به دلیل سهل انگاری مادرش در آب که خیلی عمیق نبود غرق شده است، برخی مدعی هستند مادر هنگام غرق شدن کودک حضور نداشته و سونا طبقه دوم مجتمع استفاده می شود.

فرماندار رامسر با تایید این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس گزارش های دریافتی مادر به همراه دو دخترش حوالی ساعت 10 صبح امروز وارد استخر آب معدنی شدند اما به دلیل بی توجهی به علائم هشدار دهنده به خطر بی توجهی کردند. در کمین کود. «متاسفانه یک کودک هفت ساله غرق شد و افتاد.

ابراهیم شیرود عاشوریان با بیان اینکه استخرهای آبگرم مانند استخرها عمق زیادی ندارند و بررسی ها نشان داده که ایمن هستند، افزود: بررسی ها نشان داده است که این حادثه به دلیل بی احتیاطی و سهل انگاری در نگهداری از کودکان رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه والدین در هنگام حضور در سواحل، جنگل، استخر و سایر مکان های تفریحی باید مراقب فرزندان خود باشند، گفت: متاسفانه هرگونه سهل انگاری در نگهداری از کودکان می تواند منجر به حوادث شود.

مالک آبگرم سادات شهر نیز برای اطلاع از چگونگی وقوع این حادثه و جزئیات بیشتر به خبرنگار ایرنا گفت: در حال بررسی موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید  چه نوع واکسنی برای کودکان 5 تا 11 ساله مجاز است؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *