مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

100 درصد فرزندان جانباز و جانباز باید جذب شوند

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه سه شنبه پنجم بهمن ماه در جلسه شورای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در فارس، اظهار داشت: 3 هزار نفر در کشور شرایط اشتغال و 3 هزار نفر دارند. آزمون مجوز صادر شده است.

وی با بیان اینکه سهم فارس 4 نفر بوده است، افزود: در این آزمون 5 نفر شرکت کردند که برای 4 نفر انجام شد اما دستگاه های اجرایی به کندی کار می کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به متقاضیان نگهداری مسکن در فارس اشاره کرد و افزود: 3000 خانواده از خانواده های جانباختگان، رزمندگان و رزمندگانی که برای اسکان مراجعه نکرده اند هنوز زمین، مسکن و مسکن دریافت نکرده اند. امکانات

قاضی زاده ادامه داد: در فارس تفاهم نامه ای با استاندار سابق برای ساخت 3000 واحد مسکونی منعقد شد که تنها برای 4 نفر محقق شد.

وی با بیان اینکه در کار فرهنگی عقب هستیم، از برنامه ریزی برای تولید فیلم در هر استان در خصوص چهره ایثار و شهادت خبر داد و گفت: این موضوع منجر به تولید 30 فیلم در سال می شود.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: در خصوص نامگذاری معابر در شهرها نامی جز نام شهید نمی توان گذاشت و شوراها و شهرداری ها باید اقدام کنند.

قاضی هاشمی با تاکید بر سرکشی از خانواده های جانبازان و جانبازان گفت: مسئولان باید سرکشی را به طور مرتب در دستور کار خانواده های جانبازان و جانبازان قرار دهند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید  خروج مترو از ریل | خط پنج مترو | تصادف در مترو تهران
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *