10 زیباترین لبخند افراد مشهور جهان!


این مکمل زیبایی و شخصیت است و همیشه مورد قدردانی دیگران است. لبخند یک ویژگی جذاب است که دوستی را نشان می دهد.اگر نگوییم همه، بیشتر مردم وقتی خوشحال هستند به طرز باورنکردنی لبخند می زنند. بسیاری از افراد مشهور زیباترین لبخندها را دارند که ظاهر و زیبایی آنها را افزایش می دهد. با این حال، بسیاری از افراد به دلایل مختلف بدترین لبخند سلبریتی ها را دارند. این مقاله. این لیستی از زیباترین لبخندهای جهان است. قبل و بعد از آن به چند لبخند سلبریتی ها هم اشاره کردیم. با جزئیات بیشتر


لبخند مشهور / هالی بری

هالی بری بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن است. در اوایل دهه 2000، او یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود به حساب می آمد. او به خاطر لبخند زیبای خود به مقام دوم مسابقات دوشیزه آمریکا رسید. هالی بری در مسابقه دوشیزه جهان در سال 1986 به مقام ششم رسید. هالی بری به خاطر داشتن یکی از زیباترین لبخندهای جهان در لیست چهره های خندان معروف جهان شناخته شده است. او را زیباترین زن جهان می دانند. او به خاطر زیبایی اش تعریف های زیادی دریافت کرد.


لبخند مشهور / جسیکا آلبا

جسیکا آلبا هنوز هم یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین بازیگران زن هالیوود است. به دلیل زیبایی جسیکا، اکثر طرفداران مرد در مورد بودن با او خیال پردازی می کنند. جسیکا لبخندی قاتل و دندان های عالی دارد که طرفدارانش را بی نهایت تحت تاثیر قرار می دهد. جسیکا آلبا به دلیل ظاهر زیبا و لبخندش به عنوان جذاب ترین بازیگر زن لیست مجله ماکیم انتخاب شد. او شناخته شده ترین لبخند زنانه جهان را دارد. او همچنین در سال 2005 به عنوان یکی از زیباترین افراد انتخاب شد و در شماره مارس 2006 مجله پلی بوی به نمایش درآمد. پس از آن، او به عنوان یکی از 25 سلبریتی جذاب شناخته شد.

بیشتر بخوانید  چهره و سرنوشت بازیگران سریالی مثل آباد 42 سال بعد!


لبخند مشهور / آنجلینا جولی

اگر از بهترین لبخند سلبریتی ها در میان سلبریتی های هالیوود صحبت کنیم، نمی توان از آنجلینا جولی و لبخند خیره کننده اش غافل شد. آنجلینا جولی نه تنها مهارت های بازیگری فوق العاده ای دارد، بلکه ظاهری خیره کننده نیز دارد. او برای ایفای نقش های برجسته در سینما برنده اسکار شده است و زمانی پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود بود. اهداف خیریه او باعث شد که او به عنوان یک انسان دوست شناخته شود. آنجلینا جولی به عنوان جذاب ترین زن جهان انتخاب شد. لبخند او در نقش های سینمایی به او کمک کرد زیرا سرشار از استعداد، زیبایی و انسانیت است که کارگردانان و تماشاگران را تحت تاثیر قرار می دهد. او در بین 25 سلبریتی برتر باقی ماند.


لبخند آشنای تیلور

تیلور بازیگر و رزمی کار انگلیسی است که پس از بازی در حماسه محبوب گرگ و میش در هالیوود به شهرت رسید. تیلور اخیراً در نقش های کمدی ایفای نقش کرده است که در آن جا خوش کرده است. با شروع حماسه گرگ و میش، این بازیگر به دلیل توانایی خود در لبخند زدن شناخته می شود، به همین دلیل است که بسیاری از زنان عاشق او شدند. او علاوه بر خنده خوب، از تناسب اندام نیز لذت می برد که در بدن پاره شده او منعکس می شود. او جوایز زیادی را برای نقش های زیبای خود در این فیلم دریافت کرد. او بهترین لبخند را در بین افراد مشهور مرد دارد.


لبخند مشهور / مایلی سایرس

به دلیل زیبایی و لبخند مایلی، بسیاری از طرفداران آرزو دارند که مانند او باشند. مایلی زیباترین لبخند دنیا را دارد که طرفدارانش را بی حرف می گذارد. او نه تنها زیبایی خیره کننده ای دارد، بلکه بازیگری فوق العاده با استعداد است. مایلی سایرس پس از بازی در سریال دیزنی هانا مونتانا به شهرت رسید. او نقش هانا مونتانا را به تصویر کشید. مایلی سایرس در آن زمان راز کوچک خود را داشت – او تحت درمان ارتودنسی قرار گرفت تا لبخند خود را صاف کند. نیش کوروش بهم ریخته بود. او می‌توانست مسیر معمولی را طی کند و دندان‌هایش را با بریس‌هایی که به جلوی دندان‌هایش وصل شده است صاف کند و خود را در لیست لبخند افراد مشهور قبل و بعد قرار دهد.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی و عکس های آناهیتا دختر گوهر خیراندیش


لبخند مشهور / کریستی برینکلی

CoverGirl با این بازیگر آمریکایی قرارداد مدلینگ 25 ساله دارد. او همچنین به Sports Illustrated در مورد لباس شنا کمک کرد. او سابقه حضور روی جلد بیش از 500 مجله را دارد. او یکی از زیباترین لبخندهای سلبریتی ها را دارد و از سوی مجلاتی مانند Allure، Playboy و Men’s Health به عنوان یکی از زیباترین سلبریتی های تمام دوران معرفی شده است. او همچنین در بین 20 مدل ثروتمند جهان قرار دارد. او یکی از ده سوپرمدل برتر تمام دوران بود.


لبخند سلبریتی / دیپیکا پادوکن

زیباترین لبخند دیپیکا پادوکن با فرورفتگی های بی نقص روی گونه های زیبایش به سادگی شگفت انگیز است و قابل توصیف نیست. حضور او در بیرون و روی پرده با لبخند محبوبش بی عیب و نقص است. او بازیگر مشهور بالیوود است که در فیلم های هالیوودی نیز در کنار وین دیزل ظاهر شده است.


لبخند مشهور / مک آدامز

وقتی مک آدامز به آشنایانش لبخند می زند، نمی توانی دوباره عاشق او نشوی. ریچل مک آدامز، هنرمند کانادایی، 38 ساله، اولین هنرمندی است که با یک بازیگر آمریکایی قرارداد مدلینگ 25 ساله امضا کرد. او همچنین به Sports Illustrated در مورد لباس شنا کمک کرد. او سابقه حضور روی جلد بیش از 500 مجله را دارد. او یکی از زیباترین لبخندهای سلبریتی ها را دارد و از سوی مجلاتی مانند Allure، Playboy و Men’s Health به عنوان یکی از زیباترین سلبریتی های تمام دوران معرفی شده است. او همچنین در بین 20 مدل ثروتمند جهان قرار دارد. او یکی از ده سوپرمدل برتر تمام دوران بود. در جلد، تماشای جهان (2004). او همچنین در کنار بردلی کوپر و جیک جیلنهال در فیلم های The Family Stone (2015)، Midnight in Paris (2012)، Aloha (2015) و Southpaw (2015) ظاهر شد. (2015). جای خود را در بین بهترین لبخندهای سلبریتی تثبیت کرده است.

بیشتر بخوانید  خالکوبی بسیار زشت یک بازیگر زن روی رگ های گردنش!


لبخند افراد مشهور / آلیشیا کیز

آلیشیا اوجلو-کوک دین، معروف به آلیشیا کیز، خواننده، بازیگر، پیانیست و بشردوست آمریکایی پر زرق و برق است. او از یک حرفه موسیقی بسیار موفق لذت برد و بیش از هفت آلبوم منتشر کرد. او به خاطر لبخند زیبایش در میان چهره های مشهور خندان میزبان جوایز بسیاری بوده است. بسیاری از مردم آلیشیا کیز را دوست دارند و او در حال حاضر بیش از 22.9 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد که او را دنبال می کنند تا چهره زیبایش را ببینند.


لبخند مشهور / مایکل جکسون

محبوب ترین خواننده مایکل جکسون جذاب ترین لبخند سلبریتی های مرد را دارد. برای هر طرفدار MJ، شیرین ترین لحظه زمانی است که لبخند مایکل باعث می شود چشمان فرشته ای معصومش آب شود و تمام صورتش روشن و بدرخشد. لبخند شما منعکس کننده حال و هوای شما و کاری است که انجام می دهید و جنبه های مختلف شخصیت شما را نشان می دهد. با لبخندهای مگاواتی، پوزخندهای تند و احساسات شیرین، چهره این طوفان های زیبا صفحه هالیوود را روشن می کند.


دیدگاهتان را بنویسید