مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

10 بازیگر و مدل جذاب ترکیه ای!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پیدا کردن زیباترین تاپ در بین تمام زنان زیبا بسیار دشوار است. اما در اینجا ما لیست خود را فقط به بازیگران زن محدود کرده ایم. اگرچه در میان این همه خانم جذاب انتخاب 10 بازیگر زن برتر بسیار دشوار است. با این حال در ادامه به 10 بازیگر زن برتر ترکیه اشاره کرده ایم. اینها تعدادی از زیباترین زنان ترکیه هستند.

10. نسلیهان آتاگل


زیباترین زنان ترکیه / نسلیهان آتاگول

NESLIHAN در لیست زیباترین بازیگران زن ترکیه در رتبه دهم قرار دارد. از آنجایی که او یکی از زیباترین زنان ترکیه و یک بازیگر و مدل بسیار مشهور است. او به خاطر نقش‌های شگفت‌انگیزش در سریال ترکی Kara Sevda شناخته می‌شود. سریال Kara Sevda یکی از موفق ترین سریال های ترکی است که در بیش از 110 کشور دنیا به فروش می رسد. کارا سودا برنده جایزه بین المللی گرمی برای NESLIHAN ATAGUL شد. بازیگری و مدلینگ او فقط افسانه ای است و او آنقدر زیبا است که کلمات نمی توانند زیبایی او را توصیف کنند.

9. دیلن چیچک دنیز


زیباترین زنان ترکیه / دیلان چیچک دنیز

دیلن برنده مسابقه زیبایی است. او تاج Miss Universe ترکیه 2014 را به دست آورد و همچنین نماینده ترکیه در Miss Universe 2014 بود. دیلن یک بازیگر و مدل ترکیه ای بسیار شگفت انگیز و با استعداد است. او یکی از محبوب ترین بازیگران زن ترکیه در سال 2021 محسوب می شود. حس عالی مد و زیبایی باورنکردنی او باعث شده تا او در صنعت ترکیه بسیار مشهور شود. بازی او در سریال معروف ترکی 20 داکیکا نامزدی چهل و دومین جایزه بین المللی امی را برای او به ارمغان آورد.

8. اویکو کارائیل


زیباترین زنان ترکیه / اویکو کارائیل

اوجکو بازیگر ترکیه ای بسیار سخت کوش و بسیار با استعداد است که در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی زیادی بازی کرده است. چشمان آبی او نشانه زیبایی اوست و چشمانش می تواند هرکسی را به خود جذب کند. او به عنوان یک علاقه‌مند به سفر نیز شناخته می‌شود. اویکو به خاطر شخصیت بسیار دوستانه و مهربانش نیز شناخته می شود. او به خاطر بازی در فیلم‌ها و نمایش‌هایی مانند عشق پول سیاه، محتسم یوزیل: کوسم، اثوس و کوزی گونی شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید  تلگرام پولی می شود

7. بورکا بیریچیچ


زیباترین زنان ترکیه / Burcu Biricik

ما نمی توانیم Burca Ozberk را در لیست کوتاه ترین بازیگران زن ترکیه ای از دست دهیم. Burcu Ozberk یک بازیگر بسیار محبوب و محبوب در ترکیه است. من هیچ کلمه ای برای توصیف زیبایی شگفت انگیز او ندارم و هیچ کس نمی تواند زیبایی او را نادیده بگیرد. او برنده جایزه پروانه طلایی در سال 2020 برای بازی عالی خود در کمدی رمانتیک ترکیه ای معروف AfiliAʂk (عشق پرستاره) شد. او با بازی قدرتمند خود در مجموعه‌ای از برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی که او را به بازیگری فوق‌العاده با استعداد و در عین حال یکی از زیباترین زنان تبدیل می‌کند، جای خود را نشان داد.

6. ملیسا دونگل


زیباترین زنان ترکیه / ملیسا دونگل

نام کامل او ملیسا اورلووا-دونگل است. او یک بازیگر فوق العاده و فوق العاده با استعداد تلویزیون و یک مدل شگفت انگیز است. او طرفداران زیادی با 3.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. و او را بیشتر با بازی قدرتمند «دنیز چلیک» در سریال ترکی Bizim Hikaye می شناسیم. چشمان سبز زیبا، موهای قهوه ای و اندام باریک او را بسیار جذاب و همچنین یکی از باحال ترین زنان ترک در سال 2021 کرده است. او برای برخی از برندهای مطرح در این صنعت مدل شده است.

5. گامزه ارچل


زیباترین زنان ترکیه / گامزه ارچل

ملکه زیبایی، مدل فوق العاده، کارآفرین و ملکه رسانه های اجتماعی و همچنین وبلاگ نویس. این زن القاب زیادی دارد، بسیار زیبا و فوق العاده با استعداد است. او در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد که 4.4 میلیون دنبال کننده دارد. او مدل برجسته برخی از برندهای مد در ترکیه است. اندام لاغر و چشمان فندقی زیبای او، نشانه زیبایی اوست. او با بازی زاهده در سریال عاشقانه ترکیه به شهرت رسید. او بازی های خیره کننده بسیاری در مجموعه ای از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی ترکیه ای دارد.

بیشتر بخوانید  جدیدترین پیامهای رسمی و اداری تبریک عید سعید غدیر خم

4. سلنا سویدر


زیباترین زنان ترکیه / سلن سویدر

نام کامل او موکرم سلن سویدر است. او دارنده عنوان Miss World ترکیه 2007 و همچنین نماینده کشورش در Miss World 2007 است. سلن سیدر بازیگر، مدل و فعال اجتماعی مشهور ترکیه ای است. او یکی از موفق ترین و جذاب ترین بازیگران زن ترکیه ای است. حرفه بازیگری موفق او همچنین به او کمک کرد تا دارایی خالص عظیمی در حدود 5 میلیون دلار داشته باشد. نقش های برجسته او در Lale Devra، Reaksiion و Hanginiz باعث شهرت او در ترکیه شد.

3. اسرا بیلگیچ


زیباترین زنان ترکیه / اسرا بیلگیچ

نقش اصلی او در نقش حلیمه هاتون در سریال تلویزیونی ماجراجویی تاریخی ترکیه Dirilis: Ertugrul استعداد باورنکردنی او را در معرض دید جهانیان قرار داد و او همچنین در بسیاری از سریال های ترکی بازی کرد. او زیباترین زن و همچنین به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته می شود. نقش های فوق العاده او در سریال های مختلف موفقیت های باورنکردنی و جوایز زیادی را برای او به ارمغان آورد. او طرفداران زیادی با 6.3 میلیون دنبال کننده دارد. او چشمان قهوه ای زیبا و اندامی باریک دارد. و آنقدر زیبا به نظر می رسد که هیچ کلمه ای برای توصیف زیبایی او ندارم.

2. هانده ارسل


زیباترین زنان ترکیه / هانده ارچل

هانده پر پر دنبال کننده ترین زن ترک در اینستاگرام است. او 25.4 میلیون دنبال کننده و طرفداران زیادی دارد. همچنین، او بر کل صنعت سرگرمی ترکیه حکومت می کند. او کار بازیگری خود را با تبلیغات تلویزیونی و نقش افسانه ای حیات اوزون در سریال کمدی رمانتیک ترکی Aʂk Laftan Anlamaz آغاز کرد. برترین مجلات زیبایی جهان او را به عنوان زیباترین زن در سال 2021 معرفی کردند. او سفیر برندهای معتبر در این صنعت، L’Oreal Paris ترکیه و De-facto است. و او بر صنعت سرگرمی و میلیون ها قلب حکومت می کند. هانده همچنین در لیست زیباترین دختران 2021 مقام شماره یک را دارد.

بیشتر بخوانید  404 پیدا نشد

1. Fahriie Evcen


زیباترین زنان ترکیه / Fahriie Evcen

نام کامل او Fahriie Evcen Ozcivit است. فاحریه بازیگر زیبا و فوق العاده با استعداد ترکیه ای است. او طرفداران زیادی با حدود 12.3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او بازیگر آلمانی-ترکیه ای است و نقش های اصلی او نیکلا تکین در سریال Iaprak Dokumu و فریدا در سریال ترکی Calıkusu می باشد. فاحریه بازیگر پیشرو در صنعت ترکیه است. بازی موفق او شهرت زیادی برای او به ارمغان آورد. او همچنین یک کارآفرین شناخته شده است. در اینجا بازی او جوایز زیادی را برای او به ارمغان آورد و فیلم هایش نیز موفق بودند. او همچنین یکی از محبوب ترین بازیگران زن ترکیه به حساب می آید. همچنین او در صدر فهرست جذاب ترین زنان ترکیه قرار دارد. و فکر نمی کنم کلماتی برای توصیف زیبایی باورنکردنی او داشته باشیم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *