مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

​اطلاعیه مهم برای متقاضیان مسکن ملی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طرح مسکن ملی تکمیل طرح قبلی (طرح مسکن مهر) که در چند فاز اجرا شد. از ابتدای پروژه مسکن ملی باعث افت قیمت مسکن و اجاره بها نشد. به گفته کارشناسان، طرح ملی مسکن تاثیر بسزایی در تعادل قیمت مسکن دارد. هدف از مسکن ملی کمک به تامین مسکن برای بی خانمان ها است. در زیر به آخرین اخبار از طرح ملی مسکن می پردازیم.

خلیل محبت خواه اظهار داشت: مرد متقاضیان مرد مجرد بالای 23 سال فرصت دارند با ورود به درگاه نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir و دریافت اظهارنامه تایید شده اقدام کنند.

وی ادامه داد: این متقاضیان باید به دفتر سردفتران مراجعه و پس از تکمیل تعهدنامه و ثبت نام گواهی شده، تصویر اسکن شده تعهدنامه تکمیل شده را در سایت بارگذاری مجدد کنند تا شرایط احراز این اداره کل را داشته باشند. اداره راه و شهرسازی تهران».

وی عدم بارگیری اسکن اظهارنامه تکمیل شده و مهر مهر گواهی شده را ناقص بارگذاری مدارک اعلام کرد و افزود: متقاضیان تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به انجام تغییرات اقدام کنند زیرا پس از تاریخ اعلام شده عملا امکان ویرایش و ویرایش وجود ندارد. مدارک معیوب منجر به متقاضی حذف خواهد شد.

رستم قاسمی در ارتباط تصویری با استاندار خراسان رضوی و اعضای ستاد اجرایی راه و شهرسازی استان گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از موضوعات مهم دولت سیزدهم است که زمین مورد نیاز برای این پروژه.

بیشتر بخوانید  حقوق کارگران چقدر افزایش خواهد یافت؟ | کارگران بخوانند

در این جلسه که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه زمین های لازم برای اجرای نهضت ملی مسکن در استان باید در اسرع وقت تامین و تنظیم شود. مهلت سه ماهه

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه تاکید دولت بر اجرای هرچه سریعتر طرح ملی مسکن و مسکن مهر، گفت: به اداره کل راه و شهرسازی سه ماه فرصت داده می شود تا تا زمان تامین زمین وارد فاز اجرایی شود. فاز به پایان می رسد.”

وی بیان کرد: همچنین به دستگاه های اجرایی متولی خراسان رضوی یک ماه فرصت داده می شود تا تکلیف قراردادها و تفاهم نامه ها با دستگاه های رقابت کننده برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن مشخص شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *