مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فال روزانه واقعی چهارشنبه ۲۹ فروردین | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از 55 آنلاین مشاهده کنید.

فال روز تولد: تو  اصلا آدم مغرور نیستی و همیشه با همه با احترام رفتار می‌کنی. همیشه راست می‌گی و هیچ وقت دروغ نمیگی.  یه عالمه هدف داری و برای رسیدن بهشون خیلی تلاش می‌کنی. فقط حرف نمی‌زنی، بلکه عمل هم می‌کنی. دنیا رو همونجوری که هست می‌بینی و دنبال چیزای الکی نیستی. همه این خصوصیات باعث شده که یه آدم موفق باشی و به خیلی از چیزایی که تو زندگیت می‌خوای برسی. فقط یه کم باید رو بی‌نظمی‌ها، حسادت و بی‌مسئولیتی‌هات کار کنی. شاید امسال برات یه فرصت طلایی پیش بیاد که تو یه کار جدید شروع به فعالیت کنی. اگه دنبال این کار هستی، بدون شک می‌تونی توش خیلی موفق بشی. یه عالمه پروژه‌های جدید بهت پیشنهاد می‌شه و این باعث می‌شه که تو کارت خیلی معروف و شناخته شده بشی. رابطه‌ات با عشقت امسال خیلی خوب و پر از عشق و محبت می‌شه. اگه هنوز مجردی، شانس ازدواجت تو این سال خیلی زیاد نیست. بهترین ماه‌های سال برات اردیبهشت، مهر، آبان و دی ماه هستن.

امروز هر کاری در رابطه با موضوع مالی انجام بدی، با موفقیت همراهه. شاید یه مدت بود که تو فکر شروع یه کار جدید بودی. اگه اینطوریه، امروز خیلی احتمالش هست که شریک ایده‌آلت رو پیدا کنی. تو کارای روزمره‌ت خیلی حواست رو جمع کن و چشم و گوشت رو باز نگه دار، چون معلوم نیست این آدم رو کی و کجا می‌بینی و مطمئنا نمی‌خوای این فرصت رو از دست بدی. از انجام کاری که باعث اضطرابت میشه خودداری کن. یادت باشه که خدمت به دیگران باید در حد توان آدم باشه، نه بیشتر از اون. از حقیقت نترس، حتی اگه یه مدت باعث دلخوری بشه. از خودت غافل نشو، برای خودت و انجام کارایی که دوست داری وقت بذار.

بیشتر بخوانید  شهربازی دریاچه چیتگر رایگان شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *