مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

۵۰۰ محصول ایران خودرو در اختیار افراد خاص

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

ایران خودرو محصولات خود را پیش فروش کنید. محصولات ایران خودرو محصولات در قرعه کشی ارائه می شود ایران خودرو او طرفداران زیادی دارد ایران خودرو با قیمت های جدید عرضه می شود.

یکی از بلایای صنعت خودرو ناشی از ساختار غلط صنعت خودرو؛ روابط آشکار و پنهان شرکت های خودروسازی با اشخاص حقیقی و حقوقی خاص و تاثیرگذار است. یکی از این نمونه ها فروش یا واگذاری خودرو به چنین افرادی است. در جدیدترین اخبار مشخص شده است که حدود 500 خودرو متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو در اختیار افراد خاصی خارج از صنعت خودرو است که مدت هاست از آنها استفاده می کنند.

بررسی ها نشان می دهد این خودروها متعلق به ایدرا، وزارت صمت، سازمان بازرسی، شهرهای کوچک صنعتی و صنعتی، دانشگاه تهران، استانداری های البرز، بسیا، راهور، استان تهران، اراک، سازمان های پشتیبانی، وزارت اطلاعات، شورای عالی امنیت ملی، سفیر، موسسه خیریه دارالکرار، گمرک، سازمان ملی استاندارد و … است.

هدف از تحویل این خودروها به این سازمان ها چیست و چرا تاکنون به ایران خودرو بازگردانده نشده است و چه کسی مسئولیت خدمات آن را بر عهده دارد، سوالات جدی است که مدیران ایران خودرو باید در مورد آن شفاف سازی کنند. این در شرایطی است که خودروسازان با تامین خودرو دست و پنجه نرم می کنند و بسیاری از مردم نمی توانند خودرویی را با قیمت مناسب خریداری کنند. ارائه چنین خدمات ویژه ای توسط ایران خودرو به افراد خاص قابل تامل است. متأسفانه خواسته یا ناخواسته چنین روابطی با برخی نهادها مانند تنظیم کننده ها و سیاست گذاران می تواند زمینه ساز سازش های سیاسی و گاهاً فساد باشد.

پول کمتر، ماشین شما

اولین مزیت خرید اقساطی خودرو و شرکت در طرح های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا این است که می توانید خودروی بهتری را با تعداد کمتری رانندگی کنید.

مثلا تصور کنید شخصی می خواهد خودرویی بخرد که رقم آن برابر با صد میلیون تومان است. هیچ گزینه دیگری به جز پراید کارکرده و کارکرده برای مشتری محترم وجود نخواهد داشت. اما همین فرد اگر به نمایندگی های معتبر خودرو مثل فرنام خودرو مراجعه کند، می تواند با همین صد میلیون تومان خودروهای مختلفی مانند پژو 405 یا سمند از ایران خودرو یا تیبا و ساینا از سایپ بخرد و همان موقع تهیه کند.

بیشتر بخوانید  دیپلماسی اقتصادی اولین اولویت روابط خارجی کشور در دولت سیزدهم است - اخبار دیپلماتیک ایران - اخبار بین المللی تسنیم

می توان گفت خرید نقدی مستعمل فقط یکبار برای همیشه هزینه دارد اما خرید اقساطی به پرداخت ماهیانه موکول می شود و اگر فردی بخواهد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا شرکت کند باید به پرداخت هزینه ادامه دهد. بصورت اقساطی اما این درست نیست؛ به دلایلی که در ادامه خواهد آمد.

خرید خودروی کارکرده مستلزم تقبل هزینه تعمیر و تعویض قطعات مستعمل خودرو است. خرید ماشین دست دوم به معنای صرف هزینه برای تعویض تسمه تایم یا هزینه تعویض رادیاتور شکسته و سوراخ شده است. شاید اگر یکی همین هزینه ها را جمع کند و یک میانگین از آن برداشت کند، این میانگین از قیمت قسط اقساط خودرو بیشتر شود!

سفر ایمن با خرید اقساطی خودرو

به طرح های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا مراجعه کنید و محصولات این کارخانه ها را از شرکت های معتبر و باتجربه ای مانند فرنام خودرو خریداری کنید که به معنای تحویل فوری خودرو خشک و صفر کیلومتر است. چنین خودرویی با قطعات جدید حداقل برای چند سال خطر تصادفات رانندگی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

یک خودروی دست دوم به دلیل فرسودگی و پارگی قطعات آن به دلیل فرسودگی قطعات می تواند مشکل باشد. از آسیب دیدن لاستیک های مستعمل و فرسوده در سرعت های بالا گرفته تا مشکلات موتور مانند سوختن واشرهای سرسیلندر و تسمه های دندانه دار، هر کدام می توانند خدای ناکرده منجر به تصادف تلخ و جبران ناپذیری شوند.

حرکت سریع پرستیژ قیمت خودرو

بازار خودرو ایران بازاری خاص و متفاوت با سایر نقاط جهان است که از آن زمان تاکنون این موضوع پنهان نمانده است. اجرا نشدن طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا توسط نمایندگان کارخانه و افزایش قیمت خودرو بیش از کیفیت لازم از جمله مولفه هایی است که گواه غیرعادی بودن بازار خودرو ایران است.

در شرایطی که قیمت خودرو به دلایلی و بی دلیل مدام در حال افزایش است، فکر صرفه جویی در خرید خودروی جدید و ارتقای خودرو زیر پای خود بیهوده است.

بیشتر بخوانید  اسکایپ تماس های با شماره های ایران را رایگان کرد!

در این میان خرید اقساطی خودرو به معنای خرید با قیمت امروز است، خودرو به صورت فوری و آنی تحویل داده می شود، اما در درازمدت قیمت آن را پرداخت کرده و چنین پولی را جمع آوری کرده و از افزایش قیمت خودرو خودداری کنید.

چگونه برای خرید اقساطی خودرو به فروشنده اعتماد کنیم؟

با توجه به اینکه کارخانه ها طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا را اجرا نکردند، برخی شرکت های مختلف اقدام به فروش اقساطی خودرو کردند و کار به جایی رسید که کلاهبرداران با لباس لیزینگ ها مانند گرگ راهی بازار شدند. و اعتماد مردم .Opali.

یافتن مجموعه ای از مسئولیت های مناسب، قابل اعتماد و اختصاصی در اینجا مطرح می شود. این مسیر را برای شما کوتاه کرده ایم و می خواهیم یکی از معتبرترین فروشندگان خودرو به صورت اقساطی را به شما معرفی کنیم.

فرنام خودرو که یکی دو بار نامش در متن مقاله آمده است، با توجه به تجربیات فراوان و ارزشمند خود در بازار خرید و فروش خودرو، در حال بررسی طرح های مختلفی برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا است.

این مجموعه مکان برتر و خوبی برای خرید اقساطی خودرو می باشد که طرفدار تحویل فوری خودرو برای تمامی محصولات می باشد.

در مرحله دوم فرنام خودرو متعهد می شود که برای دریافت پیش پرداخت از خریدار، اصل سند و پلاک ثبت نام را به نام خریدار قرار دهیم تا با خیال راحت با خودروی خود رانندگی کند.

یکی دیگر از ویژگی های فرنام خودرو، انتخاب زیاد محصولات قابل ارائه در زمینه فروش اقساطی خودرو است. علاقه مندان به خرید اقساطی خودرو از سراسر ایران می توانند خودروی مورد علاقه خود را تهیه کنند

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به همراه محصولات گروه تولیدی بهمن تنها بخشی از طرح های فروش اقساطی در فرنام خودرو است.

تا همین اواخر زیباترین خودروی تولید داخل یا دنا پلاس یا مشابه آن. اما به تازگی خودروهای جدیدی به خط تولید دو خودروساز بزرگ ایرانی پیوسته اند.

تارا از ایران خودرو و شاهین از سایپه دو خودرویی هستند که طراحی زیبا و جذابی نسبت به سایر خودروهای ایرانی دارند.

متأسفانه این دو خودرو در هیچ یک از طرح‌های ایران خودرو و سایپا برای فروش اقساطی عرضه نشدند. اما این پایان راه نبود. چرا که مجموعه معتبر فرنما خودرو اقدام به فروش اقساطی شاهین و تارا کرد.

بیشتر بخوانید  کرونا دو بازیکن والیبال ایران را از تیم ملی جدا کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا توسط فرنام خودرو می توانید به سایت مجموعه فرنام خودرو مراجعه کرده و با کارشناسان تلفنی و کارشناسان خشن این مجموعه تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را لیست نمایید.

این مجموعه علاوه بر فروش اقساطی ایران خودرو و سایپ و سایر محصولات تولید داخل، امکان خرید اقساطی را برای برخی خودروهای خارجی نیز فراهم کرد.

قیمت خودروهای ایرانی در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان ترین خودروی تولیدی ایران خودرو در بازار آزاد است و در دسته وانت های تک کابین قرار می گیرد. ارزان ترین خودروی سواری تولید شده در ایران، رانا Lk در بازار آزاد است. رانا با موتور TU 5 با 206 تیپ 5، پژو پارس، پژو 207 و پژو 405 رقابت می کند به گزارش فرارو، با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روز رانا پلاس توسط ایران خودرو منتشر شد. پس از ران لک، پژو 405 و سمند الک ارزان ترین محصولات داخلی ایران خودرو هستند.

از طرفی گران ترین خودروی داخلی ایران دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF 7 توربو بهره می برد و مجهز به گیربکس شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودروی داخلی ایران، تارا خودرو، گیربکس دستی است و در حال حاضر دومین محصول گران قیمت ایران، خودرو است. انتظار می رود نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان ترین محصول ایران، خودرویی با گیربکس اتوماتیک است. در بین مدل های مونتاژی ایران، پژو 508 بالاترین قیمت را دارد و علاوه بر سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در رده خودروهای بیش از یک میلیاردی قرار دارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *