مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

۲۷ روش خانگی برای منفی کردن تست اعتیاد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مجله دلگرم | منفی کردن آزمایش اعتیاد روش های زیادی دارد. با نزدیک شدن به زمان آزمایش اعتیاد حتی اگر کاری خاصی هم انجام نداده باشید، باز هم نگران و مضطرب خواهید شد. آزمایش اعتیاد در برهه های مختلفی از زندگی احتیاج خواهد شد، مثلا هنگام ورود به دانشگاه، ازدواج و یا گرفتن گواهینامه.

در ادامه راه های خانگی زیادی را به شما معرفی خواهیم کرد اما نتیجه ای که از استفاده از این روش های میگیرید بستگی به عواملی همچون شدت مواد مخدر مصرف شده، سن، وضعیت سلامتی و… دارد.

چگونه جواب آزمایش اعتیاد را منفی کنیم؟

1. آب

هرچقدر آب بیشتری بنوشید، مواد سمی موجود در بدن تان بیشتر خارج میشود. شما حداقل نیاز به مصرف 64 اونس آب در طول روز دارید. سعی کنید این میزان آب را بصورت تدریجی مصرف کنید و از بلعیدن یکباره آن بپرهیزید. حداقل یک هفته قبل از آزمایش باید میزان آب مصرفی خود را به شدن افزایش دهید.

این روش راهی بسیار کارآمد برای منفی شدن جواب آزمایش اعتیاد ادراری است البته میتواند در منفی شدن آزمایش هایی که بوسیله بزاق دهان و خون انجام میشود هم موثر باشد.

توجه! بیش از حد هم نباید آب بخورید چراکه میتواند به اندام های داخلی شما آسیب بزند.

2. ورزش

ورزش کردن به آب شدن چربی های اضافه بدن تان به شما کمک میکند. به همین دلیل مواد مخدری که در بافت چربی ذخیره شده، دفع میشود. البته اگر تنها چند روز قبل از موعد آزمایش شروع به ورزش کردن کنید، نتیجه ای نخواهد داشت. اگر میخواهید آزمایش تان منفی باشد باید بصورت مرتب ورزش کنید.

3. سونا

سونا روش بسیار کارآمدی است چراکه میتواند با افزایش دمای بدن شما، به تعرق بیشتر و دفع مواد سمی از بدن کمک کند. استفاده از سونا را باید حداقل چند روز قبل از آزمایش شروع کنید تا نتیجه داشته باشد. این روش زمانیکه با ورزش و مصرف آب زیاد همراه شود کارایی زیادی دارد.

4. ویتامین ب کمپلکس

آب و مواد آور میتواند باعث شفاف شدن کم رنگ ادرار شما شود و به همین دلیل بیشتر به نمونه آزمایش شما شک میکنند. برای رفع این مشکل (کم رنگ بودن ادرار) 2 ساعت قبل از آزمایش یک واحد 100 میلی گرمی ویتامین ب کمپلکس استفاده کنید. ویتامین ب کمپلکس میتواند باعث زرد رنگ شدن ادرار شود.

5. پرهیز از نوشیدنی های الکلی

به مدت حداقل یک ماه قبل از زمان آزمایش اعتیاد باید از مصرف مشروبات الکلی بپرهیزید. اینکار به منفی شدن آزمایش ادرار کمک میکند.

6. چای سرد

چای سرد بطور ذاتی یک ماده ادرارآور است و با مصرف آن دفعات ادرار تان بیشتر میشود. مصرف چای سرد باعث افزایش متابولیسم بدن شده و به سوختن چربی هایی که در آن ها آثار مواد مخدر وجود دارد میشود. حداقل یک پارچ بزرگ از این نوشیدنی بخورید تا به پاک شدن نمونه آزمایش شما کمک کند.

بیشتر بخوانید  موارد مصرف قطره نفازولین و عوارض جانبی این دارو

توجه! نوشیدنی های کافئین دارد نتیجه برعکس خواهند داشت.

7. آب انگور و آب ذغال اخته

انگور و ذغال اخته حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که متابولیسم را افزایش میدهند. مصرف آب ذغال اخته و انگور علاوه بر اینکه آنتی اکسیدان های آن ها به شما کمک میکند، موجب تکرر ادرار نیز میگردد و به این ترتیب به پاکسازی بدن تان کمک میکند.

توجه! باید آبمیوه تازه بخورید. از مصرف آبمیوه های صنعتی بپرهیزید.

8. سرکه سیب

سرکه سیب علیرغم مزه بدی که دارد، میتواند نتایج بسیار خوبی را برایتان به ایجاد کند. برای اینکه این روش جواب دهی داشته باشد، باید حداقل به مدت 7 روز قبل از موعد آزمایش تان سرکه سیب مصرف کنید. پس از مصرف سرکه سیب، حتما مقدار زیادی آب بنوشید. اگر اینکار را به درستی، به شکل منظم و حداقل به مدت 7 روز انجام دهید، شانس منفی شدن آزمایش تان خیلی بیشتر خواهد شد.

توجه! مصرف بیش از اندازه سرکه سیب میتواند به بدن تان آسیب بزند.

9. میوه

میوه هایی همچون سیب، هندوانه، توت و انگور دارای مقدار آب بیشتری هستند که همین امر موجب میشود تا این میوه ها خاصیت ادرارآوری داشته باشند. تکرر ادرار نیز به معنای دفع مواد سمی از بدن است.

10. سبزیجات

هویج، کلم و گوجه فرنگی دارای آب زیادی هستند. از این سبزیجات بصورت مرتب استفاده کنید. خوردن این مواد غذایی به شما کمک زیادی میکند که با سرعت زیادی مواد سمی را از بدن خود خارج کنید.

11. افزایش مصرف فیبر غذایی

فیبر غذایی عملکردی مثل یک کاتالیزور داشته و همچنین میتواند متابولیسم را نیز افزایش دهد. افزایش مصرف فیبر غذایی به دفع راحت تر مدفوع نیز کمک میکند. با دفع مدفوع، مقدار زیادی چربی نیز از بدن خارج میشود.

12. ادرار مصنوعی

میتوانید از برخی از فروشگاه های اینترنتی ادرار مصنوعی بخرید.

توجه! ادرار مصنوعی قابل تشخیص است و اگر مشخص بشود که از چنین ماده ای استفاده کردید، مجازات فراوانی در انتظار شما خواهد بود.

13. رقیق کردن نمونه

نمونه ادرار خود را میتوانید با مقدار کمی آب رقیق کنید. این روش تاثیر گذاری چندانی ندارد اما اگر هیچ چاره دیگری ندارید، این روش تنها امید شما خواهد بود.

آزمایش اعتیاد ، منفی کردن جواب آزمایش اعتیاد

منفی کردن تست اعتیاد با گیاهان دارویی

14. سرخاب کولی

پودر سرخاب کولی را تهیه کرده و از آن چایی درست کنید. باید روزی چند مرتبه از این نوشیدنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  میوه هایی که نباید باهم خورده شوند کدامند ؟

15. بابا آدم

مقداری ریشه بابا آدم تهیه کرده، آن را شکسته و شهدش خارج کنید. سپس کمی آب جوشانده، ریشه ها را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید. وقتی که خنک شد، دمنوش خود را میل کنید. اگر میخواهید این روش کارایی مناسبی داشته باشد باید حداقل روزی 2 مرتبه از آن استفاده کنید.

16. شبدر قرمز

چند عدد شبدر قرمز تهیه کرده و آن ها را رنده کنید. کمی آب را در یک ظرف بجوش آورده و شبدر ها را در آن بریزید. اجازه دهید که شبدر به مدت چند دقیقه دم بکشد. این دمنوش را باید روزانه 3 تا 4 مرتبه مصرف کنید.

17. قاصدک

از زمان های دور از قاصدک در طب سنتی برای درمان بیماری های زیادی استفاده میشده است. این گیاه دارویی به عنوان یک پاک کننده قوی عمل میکند. با جوشاندن برگ های قاصدک در آب جوش میتوانید چای قاصدک درست کنید. این نوشیدنی را حداقل باید از 3 تا 4 هفته قبل از آزمایش خود بخورید تا نتیجه داشته باشد.

روش های منفی کردن تست اعتیاد مو

18. آبلیمو

شب، قبل از خواب یک سطل را پر از آب کرده و اجازه دهید که تا صبح بماند. روز بعد مقدار زیادی آبلیمو درون آب ریخته، مخلوط کرده و مو های خود را با آن بشویید.

توجه! این روش تنها برای افرادی که به ندرت کوکائین و ماریجوانا مصرف میکنند مناسب است.

19. شامپو رزماری

مقداری برگ خشک شده رزماری را روغن دانه انار ترکیب کرده، در طرفی به مدت 3 ساعت به آن حرارت دهید تا روغن آن استخراج شود. اجازه دهید تا روغن استخراج شده در طول شب کاملا خنک شود. صبح روز بعد این روغن را روی پوست سر خود مالیده، سپس با آب بشویید. اینکار را میتوانید هرچقدر که نیاز دارید انجام دهید.

20. سرکه

مو های خود را با سرکه شسته و با اسید سالیسیلیک پاک کنید. در انتها نیز با استفاده از یک شوینده (مثل شامپو) مو هایتان را کاملا شسته و آبکشی نمایید.

توجه! این روش تنها در افرادی که به ندرت ماریجوانا مصرف میکنند موثر است.

21. نمک دریا

2 فنجان بیکربنات سدیم را با یک فنجان نمک دریا و یک فنجان سرکه سیب مخلوط کنید. به مدت 10 دقیقه مو های خود را در این مخلوط قوطه ور کرده و در انتها بشویید.

22. جوش شیرین

با استفاده از جوش شیرین و مقدار کمی آب یک خمیر درست کرده و آن را به مو های خود بمالید. سپس کمی سرکه سیب را با کمی آب رقیق کرده و مو های خود را با آن بشویید.

بیشتر بخوانید  بیماری بوون چیست و چه علائمی دارد؟

23. مو های خود را بتراشید.

مو های سر و تمامی قسمت های بدن خود را بتراشید. با اینکار بهانه خوبی دارید تا درخواست نوع تست دیگری داشته باشید.

روش های منفی کردن تست اعتیاد بزاق دهان

24. آسپرین

چند ساعت قبل از زمان آزمایش، چند عدد قرص آسپرین بخورید. اینکار ممکن است که بتواند اثرات مواد مخدر موجود در بدن تان را بپوشاند و به منفی شدن آزمایش تان کمک کند.

25. دهانشویه

یک دهانشویه ضد عفونی کننده تهیه کنید و حداقل نیم ساعت قبل از آزمایش قرقره کنید.

26. گوشت قرمز

مصرف گوشت قرمز بدلیل اینکه پروتئین زیادی دارد و میتواند به کریتینین بدن را به سطوح عادی بازگرداند میتواند باعث منفی شدن تست اعتیاد تان بشود.

روش های منفی کردن تست اعتیاد شیشه

27. جوش شیرین

2 تا 3 ساعت قبل از آزمایش، 3 قاشق جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و 2 مرتبه، بصورت یکجا سر بکشید. پس از مصرف جوش شیرین حتما باید مقدار زیادی آب بنوشید تا از کم آبی بدن تان جلوگیری کنید. پس از گذشت مدتی از مصرف جوش شیرین، هنگام ادرار کردن، بدن تان بجای شیشه، جوش شیرین را دفع میکند.

توجه! مصرف جوش شیرین میتواند عوارض جانبی داشته باشد.

در ادامه باید و نباید هایی که برای منفی کردن تست اعتیاد باید رعایت شود را آورده ایم.

برای منفی کردن تست اعتیاد چکار هایی باید انجام داد؟

  • بدن تان را تمیز کنید.
  • رژیم غذایی سالمی داشته باشید.
  • یوگا تمرین کنید.
  • بطور مرتب بدن خود را سم زدایی کنید.
  • مصرف مواد مخدر را کنترل کنید.

از انجام چه کارهایی باید پرهیز کرد؟

  • از درگیری با نیرو های انتظامی بپرهیزید!
  • از مصرف مواد شوینده بپرهیزید.
  • بجای ادرار خودتان، از نمونه کس دیگری استفاده نکنید چراکه ممکن است گیر افتاده و زندگی خود را نابود کنید.
  • از افزودن سرکه، سفید کننده، آمونیاک و نمک به نمونه آزمایش خود بپرهیزید چراکه این روش های اثر بخش نخواهد بود.

توجه!!! روش های خانگی که برای منفی کردن تست اعتیاد به آن ها اشاره شد، در افراد مختلف نتایج متفاوتی دارند و در حتما در نظر داشته باشید که استفاده از این روش ها نمیتواند منفی شدن جواب آزمایش تان را تضمین کند.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *