مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

۱۹ راز زیبایی که هر خانمی باید بداند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

ما می دانیم که هیچ چیز خسته کننده تر از گوش دادن به توصیه های افراد مسن نیست، اما حقیقت این است که برخی از توصیه ها واقعاً ارزش شنیدن و استفاده از آنها را دارند، به خصوص در مورد نکات زیبایی. ما سال هاست که مجلات مد می خوانیم و محصولات زیبایی را آزمایش می کنیم. در این مدت هزاران نکته زیبایی خواندیم و از هزاران محصول استفاده کردیم، اما فقط تعداد کمی ارزشش را داشتند. از این رو در این مقاله رازهای زیبایی که آرزو می کردیم در دوران نوجوانی بدانیم را با شما در میان می گذاریم.

1. فونداسیون را اعمال کنید.

اگر پوست مستعد آکنه دارید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک کرم پودر سنگین استفاده کنید. این کار را نکن این پایه برای زنان بالای 35 سال است. این کار زیبایی طبیعی شما را از بین می برد. به جای این انتخاب، لکه های روی پوست را با کانسیلر بپوشانید، سپس می توانید از کرم پودر یا مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید. البته استفاده از مرطوب کننده های رنگی بسیار راحت تر از فونداسیون ضخیم است.

2. کانسیلر را به آرامی روی پوست بمالید، آن را مالش ندهید.

این را از برنامه تلویزیونی بانک تیرا فهمیدیم. زمانی که می خواهید از کانسیلر استفاده کنید، کمی روی انگشت خود بگذارید و روی پوست قرار دهید. هرگز آن را مالش یا ماساژ ندهید.

3. یا از آرایش لب یا چشم استفاده کنید، نه هر دو.

اگر آرایش چشم سنگینی دارید، فقط برق لب بزنید و لب هایتان را خالی بگذارید. آیا رژ لب با رنگ پررنگ را ترجیح می دهید؟ صورت خود را روشن نگه دارید (از رژگونه های روشن خودداری کنید) و از ریمل، سایه چشم یا خط چشم استفاده نکنید. اگر می خواهید شبیه یک دلقک شوید، هر دو را با هم انجام دهید.

4. کمتر، بیشتر است!

آیا تا به حال توجه کرده اید که چگونه برخی از دوستانتان هنوز بدون آرایش ظاهر خوبی دارند؟ سن شما مهم نیست، آرایش زیاد شما را زشت تر نشان می دهد. اگر از کرم پودر استفاده می کنید، پودر و رژگونه می زنید، سایه چشم و ریمل می زنید، خط لب و برق لب می زنید، واقعا آرایش زیادی دارید.

بیشتر بخوانید  دومین صعود هفتگی برای قیمت طلا

ساده باشید، تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک ریمل خوب، کانسیلر برای از بین بردن لک و براقی لب و در زمستان کمی رژگونه است.

5. موهای طبیعی شما همیشه گرم است.

اگر موهای شما خیلی تیره است، ظاهر خود را با سایه تیره یا هایلایت های روشن متعادل کنید. ما بسیاری از جوانان را می بینیم که موهای خود را چندین رنگ روشن می کنند و صورت خود را رنگ پریده می کنند، نه شگفت انگیز! کلید انتخاب رنگ موی مناسب برای رنگ پوست این است که دیگران فکر کنند با این رنگ موی زیبا متولد شده اید.

6. وازلین بهترین دوست شماست.

وازلین یک پاک کننده آرایش چشم ارزان و عالی است. همچنین برای ترمیم پوست خشک و لب های ترک خورده عالی است. مقدار زیادی وازلین را روی لب های خود بمالید و لب های خود را با مسواک ماساژ دهید. مقدار اضافی آن را با یک پارچه پاک کنید. لب های شما صاف و نرم خواهد شد.

7. لایه بندی موها هرگز اشتباه نیست.

مدل موی لایه ای برای هر نوع مویی عالی است: مجعد، صاف و موج دار. این مدل مو باعث می‌شود موهای نازک ضخیم‌تر، موهای مجعد مرتب‌تر شوند و موهای موج‌دار برهنه به نظر برسند. فقط مراقب باشید موهایتان را بیش از حد لایه لایه نکنید. بسیاری از لایه های کوتاه دیگر منسوخ شده اند.

8. جوش؟ به متخصص پوست مراجعه کنید.

بزرگترین اشتباه افراد مبتلا به آکنه چیست؟ آنها به متخصص پوست مراجعه نمی کنند. شلوار 150000 تومانی را که آرزو داشتید را فراموش کنید. خلاص شدن از شر آکنه بهترین چیزی است که می توانید برای آن پول خرج کنید. و تنها راه تضمینی برای خلاص شدن از شر آکنه مراجعه به متخصص پوست است.

9. آیا می خواهید کرم پودر بخرید یا رژ لب؟ اول تستش کن

انواع محصولات زیبایی وجود دارد که باید قبل از خرید در فروشگاه های تخصصی زیبایی آن ها را تست کنید، مانند کرم پودر، رژ لب، رژگونه و کرم پودر.

بیشتر بخوانید  ۲۲ مدل استند لیوان و فنجان برای بانوان خوش سلیقه و عروس

اما می توانید محصولات ساده ای مانند ریمل، خط چشم، برق لب و سایه چشم را بدون آزمایش انتخاب کنید. شما می توانید این محصولات را در هر فروشگاهی خریداری کنید و اگر رنگ مناسب پوست خود را انتخاب کنید خوشحال خواهید شد.

10. آیا تا به حال می توانید ضد آفتاب را حذف کنید؟ هرگز این کار را نکنید.

ای کاش در جوانی این ترفند را می دانستیم، اولین چیزی که باید هر روز برای زیبایی خود استفاده کنید ضد آفتاب است، حتی اگر هوا بارانی یا ابری باشد! اما چرا؟ عادات خوب از جوانی شروع می شود و اگر الان از ضد آفتاب استفاده کنید، در پنجاه یا شصت سالگی پوست زیبایی خواهید داشت. به یاد داشته باشید که اشعه ماوراء بنفش خورشید حتی از ابرها و شیشه ماشین شما عبور می کند.

11. پیچیدن موهایتان به دور اتو باعث فر شدن موها می شود.

هیچ چیز خنک تر از موهای مجعد بلند نیست. برای به دست آوردن این ظاهر، موهای خود را دور میله یک اتوی بزرگ بپیچید و هر 5 سانتی متر برعکس کنید.

12. کرم های ضد آفتاب همیشه بو می دهند.

متأسفانه حتی بهترین لوسیون برنزه کننده نیز بو می دهد. بهتر است 24 ساعت قبل از یک جلسه مهم از ضد آفتاب استفاده کنید و برای از بین بردن بوی آن دوش بگیرید (اما باد نکنید). برای یک رویداد بسیار مهم مانند جشن عروسی یا رقص، از اسپری برنزه های حرفه ای استفاده کنید. این اسپری ها گران هستند و دوام زیادی ندارند، پس حتما یک روز قبل از مهمانی مورد نظرتان از آنها استفاده کنید.

13. نگذارید ناخن هایتان اینطور رشد کنند.

آیا مانیکور و پدیکور نمی کنید؟ نگران نباش. ناخن های خود را تمیز و یکدست نگه دارید. هیچ چیز بدتر از ناخن های بلند پا نیست. ناخن های خود را بین هر پدیکور کوتاه کنید. مردم شما را با نحوه مراقبت از دست ها و پاهایتان قضاوت می کنند.

14. در چشمان خود خط چشم نکشید.

با این کار چشمان شما کوچکتر به نظر می رسد. به جای آن خط چشم را روی خط مژه بکشید. همچنین خط چشم پررنگ بسیار غیر طبیعی به نظر می رسد. خط چشم را کمی لکه دار کنید.

بیشتر بخوانید  خطر جدیدی به نام "لامبدا" پیش بینی افزایش بیماری کرونر قلب و مرگ و میر در روزهای آینده

15. آیا نوع موهای شما چرب است؟ شامپو خشک بخرید.

اگر موهایتان بلوند است، مقداری پودر بچه روی ریشه و قسمتی از سر بریزید و آن را شانه کنید تا چربی اضافی موهایتان گرفته شود. اگر موهایتان قهوه ای است، بهتر است از شامپوی خشک استفاده کنید.

16. موهای پای خود را بعد از دوش گرفتن کوتاه کنید.

کوتاه کردن موهای پا پس از شستن و در مراحل پایانی حمام می تواند به میزان قابل توجهی بریدگی را کاهش دهد.

17. بهترین ویژگی خود را بشناسید و به آن توجه کنید.

مردم در مورد کدام ویژگی شما بیشتر نظر می دهند؟ به آن توجه کنید. اگر لب هایی مانند آنجلینا جولی دارید، حتما از برق لب و رژ لب پررنگ استفاده کنید. اگر مردم رنگ چشمان شما را دوست دارند، سایه چشمی را پیدا کنید که مکمل این زیبایی باشد و حتما از ریمل استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که می دانید کدام رنگ بیشتر از رنگ های دیگر به شما می آید و بعد از آن خرید کنید.

18. لایه برداری برای پوست های خشک عالی است.

اگر در زمستان پوست خشکی دارید، یک دستکش بخرید و از یک لایه بردار زیر دوش استفاده کنید و بعد از آن حتما مقدار زیادی مرطوب کننده بزنید. اگر پوست کف پای شما خشک و پینه بسته است، سنگ پا بخرید. سکوی پرشی از هر انتخاب دیگری که در فروشگاه دارید موثرتر است.

19. به یاد داشته باشید: زیبایی درون است.

دختری را تصور کنید که اضافه وزن دارد و پسرها هنوز او را دوست دارند. چرا؟ چون او اعتماد به نفس دارد. اگر آرایش نمی‌کنید و چند هفته است که ناخن‌هایتان را رنگ نکرده‌اید، اما خوشحال و خندان هستید، باز هم ۱۰ برابر زیباتر از دختر افسرده‌ای هستید که کنارتان نشسته است. به ما اعتماد کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *