یک کارت هوشمند برای بیش از 16000 معلول در زنجان صادر شده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



فرهاد میرزایی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی به صدور کارت هوشمند معلولان در استان زنجان اشاره کرد و افزود: تاکنون کارت هوشمند برای 16 هزار و 200 معلول در استان صادر شده است.

وی گفت: 22 هزار معلول در استان زنجان تحت پوشش مزایای اجتماعی هستند و از خدمات درمانی و توان بخشی از جمله افراد دارای نیازهای ذهنی ، جسمی ، شنیداری ، بینایی ، ذهنی و سالمند استفاده می کنند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه کارت هوشمند افراد دارای معلولیت از نیمه دوم سال 92 راه اندازی شد ، گفت: معاون توانبخشی مجموعه اقدامات هدفمندی است تا فرد معلول بتواند به سطح نهایی توانایی ها و عملکردهای جسمی و حسی. از نظر ذهنی ، روانی ، اجتماعی و این توانایی ها را حفظ می کند.

میرزایی به مزایای صدور کارت بین المللی معلولیت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: افراد معلول با صدور این کارت می توانند از خدمات سازمان های مرتبط با افراد معلول در سراسر جهان بدون گواهی نامه و رفاه کارت های هوشمند استان برای معلول. “

وی گفت: در سال گذشته 840 نفر به تعداد معلولان استان افزوده شده و داده های این تعداد ثبت و کارت هوشمند برای این تعداد صادر می شود.

بیشتر بخوانید  بازار متروکه محصولات گوشتی و پروتئینی در قزوین؛ چهارشنبه 14 ژوئیه + جدول - اخبار قزوین - اخبار استانهای تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید