مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازار متروکه محصولات گوشتی و پروتئینی در قزوین؛ چهارشنبه 14 ژوئیه + جدول – اخبار قزوین – اخبار استانهای تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب قزوینبا نزدیک شدن به آخرین روزهای ماه اول تابستان ، بازار محصولات گوشتی و پروتئینی بدترین روزهای خود را سپری می کند. بنابراین برخی از شهروندان قزوینی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم در قزوین گفتند كه آنها گوشت گوسفندی را به طور كامل از بین برده و فقط با گوشت گوشت چرخ كرده زندگی می كنند.

در همین حال ، استاندار قزوین با توجه به موضوع گوشت مرغ در بازار ، موضوع قیمت گوشت را در مقر تنظیم بازار و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان متولی اصلی تولید گوشت قرمز در استان قزوین حذف کرد ، هیچ توضیحی برای تولید و فرمول گوشت. قیمت گذاری نمی کند

از زمان آخرین قیمت گذاری رسمی خود در دسامبر 1399 ، سازمان صمت در 7 ماه گذشته نرخ رسمی و مشخص گوشت گرم گوشت گوساله و گوشت گاو را در منابع رسمی منتشر نکرده و همچنان فعالیت های خود را در زمینه تنظیم بازار گوشت و پروتئین رها می کند. همچنین با بازار قزوین نشان می دهد که بازرسان سمت از مدت طولانی به قصابی و قصابی مراجعه نکرده اند.

در همین حال ، شرکت های تولید کننده محصولات پروتئینی مانند سوسیس و کالباس از خلا نظارتی دولت نهایت استفاده را می کنند و به تدریج قیمت محصولات خود را افزایش می دهند و این افزایش قیمت بدون هیچ توجیه و توضیحی به مصرف کنندگان تحمیل می شود. فضایی که قیمت هر شانه تخم مرغ را 4000 تن افزایش داده است.

در این فضا انتظار می رود آژانسهای نظارتی به ویژه سازمان تعزیرات حکومتی نفوذ جدی تری در بازار محصولات پروتئینی داشته باشند و امیدی به معامله با فروشندگان با کمک مدیران اقتصادی استان ندارند.

بیشتر بخوانید  کوپا آمریکا آرژانتین بر برزیل پیروز شد / طلسم مسی شکسته شد

لیست قیمت گوشت ، مرغ و سایر محصولات پروتئینی در قزوین در روزچهارشنبه ، 23 ژوئیه 1400 ، در جدول زیر ذکر شده است:

بازار ، قیمت گوشت ، استان قزوین ،

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *