مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یک باشگاه مجلل در شمال تهران تعطیل شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



در پاسخ به این سوال که آیا پس از اخذ مجوز قانونی، شهریه های این باشگاه مجلل همچنان چند صد میلیونی خواهد بود یا خیر؟ وی گفت: این میزان شهریه به هیچ وجه دقیق نیست بلکه ابتدا باید از دستگاه های ذیربط تاییدیه بگیرد و سپس با تشکیل پرونده در این اداره مجوز فعالیت بگیرد.

رئیس اداره اماکن و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: در صورت تشکیل پرونده پیش بینی می شود تا حدود 10 روز دیگر اقدامات و مجوزهای لازم برای این باشگاه انجام شود. . مجموعه های ورزشی بر اساس مجوزهای قانونی فعالیت می کنند و مجوزها برای کمیسیون موضوع ماده پنج این اداره کل صادر می شود.

حرم تاکید کرد: در حال حاضر باشگاه های ورزشی استان تهران بر اساس رتبه بندی به چهار دسته شامل یک، 2، 3 و ویژه تقسیم می شوند و تعرفه هر باشگاه 20 درصد متفاوت خواهد بود. باشگاه لوکس با توجه به امکانات و شرایط تعرفه خود را تا 60 درصد افزایش می دهد.

با توجه به دسته اماکن ورزشی، کمترین قیمت متعلق به باشگاه های درجه سه است و سپس با درجه 2، یک و ویژه، قیمت ها نسبت به رتبه قبلی 20 درصد افزایش می یابد.

وی بیان کرد: میزان تعرفه قانونی باشگاه های ورزشی سالانه بر اساس رتبه بندی نمایندگان اداره کل ورزش استان تهران، تعزیرات، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان صمت اعمال می شود و قیمت های درج شده در سایر صفحات مجازی فاقد است. مقدار مورد نیاز .

دعوت از ستارگان ورزش جهان برای افتتاح باشگاه ورزشی در شمال تهران در حالی که خبر رسید آنها باید سالانه 320 میلیون تومان برای استفاده از این مجموعه بپردازند.

بیشتر بخوانید  دستگیری همسر خواننده رپ به جرم قتل در تهران!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *