مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستورات عجیب آموزش کوم / چادر مشکی با درزهای ساده برای زنان و پیراهن آستین کوتاه برای مردان ممنوع!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، تصاویری از دستورالعمل اجرایی پوشش اسلامی در اداره کل آموزش و پرورش استان کوم منتشر شد. این دستورالعمل برای کارکنان اداره آموزش و پرورش این استان و همچنین دانش آموزان استان کوم نیازمند الگوی پوششی شگفت انگیز است. از جمله اینکه کارمندان باید چادر مشکی با درزهای ساده بپوشند، استفاده از جواهرات و عطرهای نامتعارف ممنوع است، کارمندان مجاز به پوشیدن لباس های آستین کوتاه نیستند و داشتن کت و شلوار در محل کار مطلوب است. از طرفی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم در مجالس و مراسم عمومی در مدرسه ای که نامحرم حضور دارد نیز از روکش چادر مشکی با دوخت های ساده استفاده کنند.

در این دستورالعمل تصویر پروفایل مجازی کلیه فرهنگیان و دانش آموزان استان کوم نیز مشخص شده است که باید در جایگاه آنها و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی باشد. رهبران و مدیران آموزش و پرورش نیز موظفند زمینه های لازم را برای پرهیز از اختلاط زن و مرد به ویژه در یک فضا فراهم کنند.

بهرامی مشاور امور بانوان اداره آموزش و پرورش کومو با تایید این خبر به «انتخاب» گفت: این دستورالعمل رسمی و لازم الاجرا بوده و کاملاً منطبق بر اساسنامه این وزارتخانه است. این دستورالعمل در سال 1377 برای تمامی استان های کشور ابلاغ شده است، اما در استان کوم ممکن است چند سالی است که به دلیل تاج دار بودن موسسات این کار را انجام نداده اند، اما امسال آموزش و پرورش استان کوم تصمیم به انجام این کار گرفت. آی تی.” بنابراین. “

بیشتر بخوانید  خبر مرگ 3 نفر بر اثر تزریق آسترازنکا/ مشکوک بودن واکسن آسترازنکا چیست؟

وی ادامه داد: طبق جلسه ای که در کمیته داشتیم، هر ارگانی موظف است طبق جلسه شماره 820 شورای انقلاب فرهنگی به همه دستگاه ها اطلاع رسانی کند. آموزش و پرورش استان این کار را انجام داد اما دستگاه های دیگر به ما کاری ندارند».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *