مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یارانه ۴۵۵۰۰اردیبهشت کی واریز میشود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سید احسان خاندوزی امشب _دوشنبه 20 اردیبهشت 1401_ در گفت و گو با خبر، اظهار داشت: بر اساس اظهارات رئیس جمهور، دولت در نظر دارد برخلاف رویه ای که تاکنون انجام شده، نظام یارانه ای کشور را اصلاح کند که فشار زیادی به جامعه وارد کرده است، اما این اصلاحات انجام نشده است. بهبود یافته، این اتفاق خواهد افتاد و فرآیند واریز یارانه ها آغاز شده است که تا ساعاتی دیگر به حساب تمامی یارانه بگیران واریز می شود.

وی در خصوص میزان یارانه پرداختی نیز افزود: سال هاست که در زمینه حمایت های هدفمند و هوشمند مشکلاتی از جمله کمبود زیرساخت های اطلاعاتی به نفع خانوارها وجود دارد. با توجه به اینکه بخش خوبی از اطلاعات اقتصادی خانوارها در وزارت تعاون متمرکز است، می توان فقیرترین دهک های مالی کشور را شناسایی کرد. تقسیم بندی بین دهک های خانوارها با دقت زیادی انجام شد و گروه هایی از طبقه فقیر و متوسط ​​شناسایی شدند.

وزیر اقتصاد گفت: 77 میلیون یارانه بگیر به دو دسته تقسیم می شوند که 30 درصد از این جمعیت 400 هزار تومان، 60 درصد یارانه 300 هزار تومان و 10 درصد شهروندان یارانه نمی گیرند. به یارانه یارانه دریافت خواهد کرد.

خاندوزی افزود: دولت صرفا درخواست حمایت مالی ندارد، در این بند بسته حمایتی از جمله بسته حمایتی وزارت راه و شهرسازی در خصوص اجاره آپارتمان ارائه شده است. بخشی از بار افزایش اجاره بها از طریق تسهیلات بانکی جبران می شود.

با ما بمان.

بیشتر بخوانید  عرضه غذا با روکش طلا در رستوران‌های لاکچری! / قیمت یه پرس غذای طلایی چند؟ -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *