مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

در کشورهای خارجی با لباس ساحلی و مهمانی وارد دانشگاه نمی شوند! / دانشگاه محترم است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وزیر علوم با تاکید بر اینکه کلاس و دانشگاه محترم است، خاطرنشان کرد: بانوان و آقایان برای ثبت نام در دانشگاه ها باید قوانین را رعایت کنند. حتی با لباس ساحلی و مهمانی به دانشگاه خارج از کشور هم نمی روند!

دکتر محمدعلی ذوالفیگل در مراسم روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که امروز در دانشگاه الزهرا برگزار شد، نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان ها را کلیدی توصیف کرد و گفت: اقدامات غالب است، اما او می داند که چگونه با سایر شهروندان در سطوح ملی و فراملی ارتباط برقرار کند. و برای اینکه بتوانیم پلی بین خود و سایر شهروندان ایجاد کنیم، نیازمند اراده، انگیزه و دانشی هستیم که قدرت روابط عمومی را داشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: نیروی روابط عمومی برای پل زدن بر دل و ذهن هر شهروند، نیازمند صداقت خالصانه در رفتار است. که این نیروها دارند. به همین دلیل است که میل به تعامل، گفتگو و ارتباط بین نیروهای روابط عمومی بسیار مهم است.

وزیر علوم ساختمان سازی، پل سازی، ساخت هویت و باورها را از دیگر وظایف روابط عمومی ها برشمرد و گفت: نیروهای روابط عمومی می توانند با انتقال دستاوردهای دانشجویان، دانشمندان و پژوهشگران در سطح جامعه، ایجاد حس اعتماد به نفس و تلاش بسیار کنند. اقدامات ارزشمند . .

ذوالفیگل تاکید کرد: کارخانه یکی دیگر از اقدامات مهمی است که توسط روابط عمومی در دانشگاه ها انجام می شود و در نتیجه این عقلانیت بیشتر برای کار عاقلانه و مدبرانه در جامعه فراهم می شود.

بیشتر بخوانید  آخرین مهلت دو طرح جدید فروش سایپا+قیمت

وزیر علوم تخصص در حوزه روابط عمومی را مهم دانست و گفت: یکی از کارهای تحول آفرین مهمی که در آموزش عالی به آن فکر می کنیم تبدیل اساتید به تخصص در دانشگاه هاست چرا که به عنوان دکتر یا هر حرفه ای یک تخصص است. برای خودش.» در این صورت باید در حوزه معلم و استاد نخبه گرایی و تخصص داشته باشیم و این جز با آموزش روش ها و خاستگاه اساتید امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: در حوزه تخصصی نیز بیان کردیم که در زمان استخدام اعضای هیئت علمی باید دوره های آموزشی 24 ساعته ارائه شود و در نتیجه به اساتید مشوقی معادل یکسال داده شود اما رسانه های خارجی شروع به تخریب کردند. این اقدام و انتخابی را در نظر گرفتند، روابط عمومی وظیفه دارد در این زمینه جریان سازی کند.

وزیر علوم همچنین با تاکید بر اینکه قوانین ورود به دانشگاه ها باید رعایت شود، گفت: ما اعلام کرده ایم که هیئت علمی و کلاس درس محترم است و هرکس وارد این فضا می شود باید آن قوانین را رعایت کند. متأسفانه رسانه های خارجی این را ضد فرهنگی تعبیر کردند. در کشورهای دیگر با لباس ساحلی یا مهمانی وارد دانشگاه نمی شوند. در چنین مواقعی روابط عمومی ها باید فرهنگ سازی لازم را انجام دهند تا جریان سازی شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه آموزش نیروهای روابط عمومی به صورت تخصصی باید جدی گرفته شود، گفت: عدم آگاهی منجر به مرگ های جسمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … در جامعه می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که کارگاه های روابط عمومی هر دو فصل برگزار شود و از بهترین اساتید ارتباطات در این زمینه دعوت شود، حتی من در این کارگاه ها شرکت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید  سرای سعدالسلطنه; بزرگترین خانه تجاری ایران

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *