مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گیلان مجاز به انجام این مقدار واکسیناسیون نیست / آمادگی سپاه قدس گیلان برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در گیلان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، مراسم تکریم و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه فومن در سالن کنفرانس وزرای شهید رهبری اسلامی شهرستان برگزار شد.

فرمانده نیروی قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه یکی از دغدغه های سپاه ریشه کن کردن محرومیت در کشور است ، اظهار داشت: وقتی سپاه فقر را در یک روستای دور افتاده ببیند ، نگران است و به دنبال ریشه کن کردن محرومیت در آن مناطق است.

سردار محمد عبدالله پور از حمایت مردم گیلان در شرایط دشوار قدردانی می کند ویروس کرونا وی با کمک به مردم گفت: همین افراد تسلیت گفتند و وزن خود را کاهش دادند اما هیچ گرسنگی در کشور نبود که بخوابد.

وی با اشاره به کمک ها و نیروهای قدس از گیلان برای کمک به مردم خوزستان افزود: 532 میلیون تومان توسط مردم برای خوزستان در گیلان جمع آوری شد و بیش از 200 ظرف آب نیز به این مناطق ارسال شد.

فرمانده سپاه قدس در گیلان واکسیناسیون سریع را یک اصل بسیار مهم می داند و گفت: در زمینه واکسیناسیون ، ما با استاندار گیلان بحث کردیم که سپاه برای تسریع در این روند باید این مسئولیت را بپذیرد ، زیرا مردم گیلان در این مرحله حق واکسیناسیون و استفاده از هر فرصتی وجود ندارد

عبدالله پور با تأکید بر لزوم پرداختن به مسئله کارزات الحسنه در جمهوری اسلامی گفت: جنگ امروز جنگ اقتصادی بانک ها پاسخگوی نیازهای انقلاب نیستند ، بنابراین ما باید کارز الحسنه را با فرهنگ محلی ترویج دهیم و پایگاه های مقاومت باید در این زمینه فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید  این مدل آیفون امروز ۹۳ میلیون تومان قیمت خورد! + قیمت جدید انواع آیفون

وی گفت: دشمن در زمینه جنگ نرم سخت کار می کند و جامعه زنان را هدف قرار می دهد. “ما انقلابی گری را در درون سیستم می بینیم و آتش داوطلبانه ای که مقام معظم رهبری فرمودند در حوزه فرهنگ است که امیدواریم این کار را انجام دهد.” ورود دولت جدید باید مورد توجه قرار گیرد و البته نقش سپاه هم افزایی است.

ارتباط عاطفی و قلبی بین مردم و سپاه جدایی ناپذیر است.

امام جمعه شهرستان فومن نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه و بسیج یکی از نهادهای فعال و پرتلاش در جمهوری اسلامی است ، گفت: مدال افتخار سپاه و بسیج انتصاب رهبری و استان در میان دوستان و دشمنان.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی روابط عاطفی و صمیمانه بین مردم و سپاه را تفکیک ناپذیر می داند و می گوید: مردم می توانند با چشم خود ببینند که سپاه ، بسیج و گروه های جهادی در همه بحران ها با مردم بوده اند و همیشه یکی از خدمات بوده است. “

به گزارش فارس ، در پایان این مراسم به همت سرهنگ حمید جانباز ، تکدیر و سرهنگ محسن جعفری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه فومن منصوب شدند.

انتهای پیام / 3389


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *