گل زبان گاو نر را بخور تا اعصاب و روانت آرام شود


گل زبان گاو برای آرامش اعصاب و ذهن

گل زبان گاو برای آرامش اعصاب و ذهن

گل گاوزبان یکی از گیاهان دارویی است که به دلیل خواص درمانی و طعم مطلوب در بسیاری از کشورهای جهان کاربرد فراوانی دارد.

در طول تاریخ گل گاوزبان برای از شر دردهای مختلف خلاص شوید و برای بهبود سلامت عمومی استفاده می شود.

این گیاه حاوی مواد مغذی مختلفی مانند اسیدهای چرب مفید است که کمبود آن در بدن می تواند مستقیماً بر رفتار، التهاب داخلی و عملکردهای مختلف سلولی تأثیر بگذارد. همچنین در فرآیندهای متابولیکی مانند عملکرد بهینه قلب و عروق، وجود سطوح کافی اسیدهای چرب بسیار مهم است.

علاوه بر این، مصرف اسیدهای چرب باعث بهبود رشد و ظاهر مو و ناخن می شود. گل گاوزبان همچنین حاوی مواد مغذی دیگری است که برای بدن مفید است. این گیاه مکمل خوبی برای خانم ها است زیرا حاوی مقادیر قابل توجهی کلسیم، آهن، پتاسیم، روی و ویتامین های C و B است.

گل زبان گاو برای آرامش اعصاب و ذهن

غدد فوق کلیوی در طول روز کار می کنند تا بدن را برای چالش ها و مشکلات زندگی آماده کنند و در نتیجه بدن دائماً هورمون آدرنالین ترشح می کند. “خستگی آدرنالین” زمانی رخ می دهد که بدن بیش از حد تحت فشار باشد. در این شرایط گل گاوزبان تعادل را در فعالیت ها حفظ می کند غدد فوق کلیوی در نتیجه برای آرام کردن بدن و ذهن استفاده می شود.

این گیاه به دلیل داشتن خاصیت تسکین دهنده برای درمان بیماری های عصبی نیز توصیه می شود. گل گاوزبان همچنین برای درمان افسردگی و عدم تعادل روانی ناشی از قاعدگی و یائسگی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید  لوسمی یا سارکوپنی چیست؟

به گفته Herb Wysdom، یک بررسی اخیر توسط کارشناسان نشان می دهد که گل گاوزبان همچنین به دلیل خواص ضدالتهابی که دارد می توان از آن برای آرتریت روماتوئید استفاده کرد. این گیاه همچنین می تواند در کاهش خشکی و حساسیت ناشی از اختلالات پوستی مانند اگزما و التهاب پوست موثر باشد.


دیدگاهتان را بنویسید