مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گلایه مردم از اختلال در سامانه یکپارچه فروش خودرو

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پس از آغاز فاز دوم فروش خودرو به صورت یکپارچه از روز گذشته (شنبه)، برخی از خریداران در مراحل ثبت نام با مشکل مواجه شدند که بسیاری از سرعت پایین این سامانه گلایه داشتند. در این زمینه، وزارت امنیت اطمینان می دهد که مشکل به زودی حل خواهد شد و با توجه به اینکه مهلت درخواست تا عصر سه شنبه است، مشتریان نگران نباشند.

مرحله دوم ثبت نام و فروش خودرو (قرعه کشی) از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به مناسبت عید سعید فطر، غدیرخم از روز گذشته (شنبه 4 تیرماه) آغاز شد و به مدت سه روز (تا سه شنبه 7 تیرماه) ادامه داشت. . ).

متقاضیان می توانند به سایت اصلی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی مراجعه کنند sale.iranecar.com برای ثبت نام و خرید محصول مورد نظر خود از هر خودروساز، نیمه دولتی و خصوصی (ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور، مادره خودرو، آرینپارس موتور، فردا موتور و ایلیا موتور) در طرح های فروش مانند فروش ویژه، یک -پیش فروش سالیانه، فروش مستقیم، مشارکت در تولید و طرح ویژه مادران، اقدام نمایید.

مرحله دوم فروش تلفیقی خودرو زیر نظر سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و سایر نهادهای نظارتی و مدیریتی انجام می شود.

در طی تقریباً 22 ساعت از شروع ثبت نام، برخی از کاربران در روند ثبت نام با مشکلاتی مواجه شده اند. وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز اعلام کرد که مسئولان وزارت صمت در حال حاضر در حال رفع این مشکل هستند و این مشکل در اسرع وقت حل خواهد شد. با توجه به اینکه مهلت درخواست تا ساعت 5 بعد از ظهر روز سه شنبه (ژوئیه) در دسترس است، خریداران نباید نگران باشند.

بیشتر بخوانید  ساز زدن حرفه ای سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت

همچنین وزارت حراست اعلام کرده است که مقرر شده است شرکت مگا (اپراتور فروش آنلاین خودرو/سامانه یکپارچه) در خصوص مشکلات سامانه اطلاعیه ای منتشر کند. تا زمان انتشار این گزارش، هیچ اطلاعیه یا اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *