مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گزینه اول پرسپولیس با باشگاه اروپایی به توافق رسیده است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس که در دو فصل اخیر در پرتغال حضور داشته در پایان فصل جاری قرارداد خود را با ماراتیما فسخ می کند و بازیکن آزاد خواهد بود. با این اوصاف گفته می شود او فصل آینده «گزینه اول قرمزها برای حمله به پرسپولیس» است.

در روزهای اخیر اما شایعاتی مبنی بر ناراحتی این بازیکن از سرمربی پرسپولیس به گوش می رسد. چرا که به نظر می رسد انتظار داشت مسئولان باشگاه برای فصل آینده به او پیشنهاد همکاری بدهند اما این اتفاق رخ نداد.

البته این روزها تمرکز سرمربی پرسپولیس بر تمدید قرارداد با اعضای خاصی از تیم ملی است و به همین دلیل مذاکره با شاگردان گل محمدی را به پایان لیگ موکول کردند.

با این حال پیشنهادی غیرمنتظره به مهاجم سابق سرخ ها حالا او را از پرسپولیس دور کرده است. گفته می شود باشگاه ژیل ویسنته پرتغالی برای فصل آینده مذاکراتی با علی علیپور برای به خدمت گرفتن این بازیکن داشته است.

علیپور نیز تلویحا با این پیشنهاد موافقت کرده است و به همین دلیل احتمالا فصل آینده را در لیگ پرتغال سپری خواهد کرد. به این ترتیب ماجرای بازگشت علی علیپور به پرسپولیس فعلا منتفی است مگر اینکه در روزهای آینده اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد.

بیشتر بخوانید  پوتین از مرز توحش عبور کرد!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *