مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گزارش خبرگزاری دولتی از تظاهرات در برخی شهرهای کشور/ تعدادی بازداشت شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، شب گذشته تجمعاتی در اعتراض به اجرای قانون اصلاح نظام یارانه ها در تعداد محدودی از شهرهای کشور برگزار شد.

در شهر لرستان دورود حدود 50 نفر در یک جمعیت محدود با سر دادن شعارهایی خواستار بازگشت قیمت شدند. با وجود برخی تلاش ها برای تحریک تحرکات التهابی، این تجمع با حضور نیروهای انتظامی به پایان رسید.

شهر ایذه خوزستان نیز بعدازظهر پنجشنبه شاهد تجمع اعتراضی چند ده نفری بود. در جریان این تجمع، برخی از عوامل تحریک کننده به برخی از اموال عمومی در شهر حمله کردند تا تجمع را منحرف کنند.

حمله به برخی فروشگاه های زنجیره ای و همچنین تلاش برای آتش زدن یکی از مساجد شهر، پس از رسیدن پلیس به متفرق شدن معترضان انجامید.

اندیمشک یکی دیگر از شهرهای استان خوزستان شاهد تجمع حدود 200 نفری بود. سرداد با سردادن شعارهایی علیه افزایش قیمت و همچنین پرتاب سنگ به سمت پلیس و آتش نشانان، یکی از آتش نشانان شهر مجروح شد.

شهر دسفول نیز در دو روز گذشته شاهد تجمعات پراکنده بوده است. تعدادی از مردم در چهارراه شرعی شهر تجمع کردند و شعارهای ضد ساختاری سر دادند.

معترضان که حدود 300 نفر بودند با دخالت پلیس متفرق شدند. دادستان عمومی و انقلاب دسفول گفت: 15 نفر به دلیل تلاش برای اخلال در راهپیمایی های شهر دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش، شهر یاسویی نیز روز گذشته با تجمع حدود 30 نفری مواجه شد. بر این اساس پلیس هفت تن از رهبران این تجمع را دستگیر کرد که با سردادن شعارهایی سعی داشتند تظاهرات را به سمت تخریب اموال عمومی سوق دهند.

بیشتر بخوانید  جشن تولدی که عزادار شد / 8 نفر کشته شدند!

تعدادی از مردم شهرکرد مرکز استان چهارمحال بهتیاری پنجشنبه شب در اعتراض به افزایش قیمت در خیابان های اصلی شهر تجمع کردند. تقاطع فصیحی محل اصلی تجمع است و تعداد تظاهرکنندگان حدود 200 نفر است.

این تجمع به درخواست مقامات انتظامی و با هدف جلوگیری از سوء استفاده از مجرمان تکمیل شد.

شهر یونکان این استان نیز پنجشنبه شب شاهد تجمع 30 تا 40 نفری بود. در این تجمع شعارهایی علیه افزایش قیمت ها و در برخی موارد شعارهای ساختارشکنانه نیز سر داده شد.

در شهر فشافویه تهران نیز چند ده نفر با شعارهایی علیه افزایش قیمت تجمع کردند. حمله به یکی از فروشگاه های زنجیره ای و آتش زدن یکی از محوطه های سرسبز این شهر باعث دخالت نیروهای انتظامی و پراکندگی جمعیت شد.

بر اساس گزارش تکمیلی خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور، تاکنون تجمع فعالی در سراسر کشور گزارش نشده است و تجمعات محدود در برخی شهرها با دخالت عوامل امنیتی و همکاری شهروندان به پایان رسیده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *