مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گریم خنده دار جواد رضویان در فیلم های مختلف!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سید جواد رضویان (زاده ۵ مرداد ۱۳۵۳) بازیگر و کارگردان ایرانی است. او بیشتر برای بازی در کمدی ها شناخته می شود.


بازیگر مرد / جواد رضویان

سید جواد رضویجان از پدر کومی و مادر یزدی در کومی به دنیا آمد. او به طور اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد. سید جواد رضویجان از دوستان کلاس مهران گفوریان، امیر گفارمنش و بیژن بنفشه در سال اول دانشگاه بود و با کمک آنها وارد این عرصه شد.


بازیگر مرد / جواد رضویان

سید جواد رضویان از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری فعالیت می کند. او با سریال سیب های خندان به تلویزیون آمد. اما با سریال طنز پورچین به کارگردانی مهران مدیری موفق شد و این موفقیت را در جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری تکرار کرد.


بازیگر مرد / جواد رضویان

بازی او در سریال های در حاشیه 1 و در حاشیه 2 به کارگردانی مهران مدیری باعث محبوبیت جواد رضویان شد. جواد رضویجان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشت از جمله 021 که البته نتوانست موفقیت او را در عرصه بازیگری تکرار کند.


بازیگر مرد / جواد رضویان

او همچنین در چندین فیلم تلویزیونی بازی کرده و چندین آلبوم منتشر کرده است که آخرین آنها لحاف دوزی نام دارد. او یک دختر دارد.


بازیگر مرد / جواد رضویان

روز شنبه 29 اسفند 1394 در آخرین روز سال 1394 جواد رضویان پس از معرفی به عنوان یکی از سه بازیگر منتخب برنامه سه ستاره، با بغض اعلام کرد که دیگر در تلویزیون کار نخواهد کرد و برای همیشه خداحافظی کرد. پس از این اتفاق او در سریال همسایه ها و 021 ایفای نقش کرد و به تلویزیون بازگشت.


بازیگر مرد / جواد رضویان


بیشتر بخوانید  چرا کنسرت شادمهر عقیلی در عربستان جنجالی شد + فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *