مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گروه های جهادی تحول گرا در دولت / دولت آینده در برخی از فرهنگ های غربی اداره می شوند

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاعات در مورد بسیج ساخت و ساز، هم اندیشی با دبیران مجامع جهادی کل کشور با علیرضا زاکانی رئیس مرکز تحقیقات مجلس صبح امروز در بسیج سازماندهی اقشار برگزار شد.

زاکانی با استناد به افتخار حضور خود در بین جهادگران در کشور گفت: جهاد مداوم در گروه های جهاد همیشه بوده است و در این جهاد ثابت باید یک استراتژی جدید همیشه اتخاذ شود.

وی گفت: “ما شعبه ای به نام بسیج و بسیج داریم که در موضوعات مختلف فرهنگ سازی کرده است. و در همه زمینه های انقلاب حضور داشته باشد. آنچه مبتنی بر ایمان و ایمان بسیج موفق به احیای آن شد. بنابراین بسیج لوکوموتیو و سازمانی است که جهت و فرهنگ بسیج را در جامعه به همه بسیجیان گسترش می دهد.

رئیس مرکز تحقیقات مجلس گفت: حضرت آقا در سال 1981 یا 1982 ، آنها در اصفهان گفتند: بسیج باید مسئولیت حرکت بدنه فعال جامعه را داشته باشد و نباید منحصر به افراد و ساختار بسیج باشد.

وی تهدید کرد که تصریح خواهد کرد: ما باید راهی را در قانون معرفی کنیم که در آن همه با شانس کار کنند.

وی افزود: قانون باید به گونه ای باشد که همه در بسیج پناه بگیرند و تلاش کنند تا به بسیج برسند ، زیرا همه مردم ، مدیران و افراد مسئول روزی به ذات نیازها و رفتارهای خود خواهند رفت اما بسیج همیشه باقی خواهد ماند . “

نماینده شهر قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز تحقیقات مجلس اظهار داشت: الزام بسیج؛ توانمند سازی هر روز مسئله مهمی است و طی سالهای گذشته در همه زمینه ها تقویت شده است.

بیشتر بخوانید  کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟

وی گفت: وقتی اقبال ایجاد شود انگیزه ای برای اجرا ایجاد می شود و در این زمینه گروه ها و افراد جهاد جان خود را می دهند و جهاد می کنند.

زاکانی افزود: گروه های جهاد در جنبه های مختلف فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی و … در کشور و در بین مردم نیز در جامعه ارتباطات نیز نقش دانش و بینش دارند ، اما مسئله مسلمانان جهان را تبیین می کنند.

زاکانی گفت: روشنگری همیشه یک اقدام سیاسی در گروه های جهادی بوده است.

وی اظهار داشت: وجود این قانون ضروری است و تأمین امکانات و حمایت از گروه های جهادی ضروری است تا شانس جهاد برای همه تضمین شود و مانعی برای فعالیت جهادگران و سایرین نباشد.

زاکانی خاطرنشان کرد: کارگروهی از جهادگران و صاحبنظران در مرکز تحقیقات مجلس تشکیل می شود تا بتوانیم یک قانون جامع در همه ابعاد داشته باشیم تا همه جهادگران و دستگاه های اجرایی بتوانند برای جهاد موثر تلاش کنند و پایه های همه حوزه ها را پایه گذاری کنند. .

وی افزود: مدیریت کشور با مدیریت جهاد و فرهنگ جهاد محقق می شود و کشور با کمک گروه های جهادی و جریان های جهادی در همه ابعاد تقویت می شود و مدیران جهاد باید هنگام ورود جهاد در کار جهاد ببینند منطقه “

زاکانی گفت: هر کاری که باید انجام دهیم باید در راه تقویت تفکر بسیجیان باشد و ما حق هیچ کار اشتباهی را نداریم و اگر خود را از جهاد و فرهنگ بسیج جدا کنیم باید تحقیر جامعه اسلامی را شاهد باشیم . “

بیشتر بخوانید  مدارس و دانشگاه های کشور تعطیل شد

نماینده استان كوم در مجلس افزود: دولت آینده در هر سطح باید رابطه خود را با گروه های جهادی مشخص كند و گروه های جهادی ابتدا باید از دولت آینده سال كنند. بنابراین ، گروههای جهادی هرگز در کمک به دولتها نبوده و نخواهند داشت.

وی افزود: مدیران آینده باید با فرهنگ جهاد و با کمک گروه های جهاد و افراد روی زمین تغییر ایجاد کنند اما متأسفانه در برخی دولت ها کشور ما تحت حاکمیت فرهنگ غربی و مقامات غرب گرا اداره می شود و آنها مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده اند و انشاالله همه ما باید به اصلاح اداره کشور کمک کنیم.

انتهای پیام / ب


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *