مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کیفرخواست عامل تیراندازی به ماموران پلیس در خیابان طالقانی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از آنا، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران، کیفرخواست عامل تیراندازی به ماموران پلیس در خیابان طالقانی این شهر را اعلام کرد.

صالحی بیان کرد: در پایان مراحل تحقیقات قضایی در دادسرای تهران، قرار محاکمه و کیفرخواست عامل تیراندازی در خیابان طالقانی که در آن چهار مامور پلیس مجروح شدند، صادر شد.

دادسرای تهران گفت: متهم فوق یک روز قبل از تیراندازی به ماموران پلیس در خیابان طالقانی، چهار نفر را در شهر شهریار با سلاح گرم کشته و دو نفر را مجروح کرد.

صالحی یادآور شد: با توجه به اینکه اقدام مذکور موجب رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی شده بود، دادگاه کیفری یک تهران سریعاً به پرونده رسیدگی کرد که در نتیجه امروز با پایان مراحل تحقیقات و صدور قرار جلب کیفرخواست تکمیل شد. .

دادستان عمومی و انقلاب تهران ادامه داد: بر اساس مفاد کیفرخواست صادره، این متهم به اتهام محاربه و افساد فی مابین در رابطه با حذف و استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در دادگاه انقلاب تهران محاکمه می شود. ” او باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شد.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: دومین کیفرخواست در رابطه با اجرای چهار فقره قتل عمد، قتل عمد و حمل و نگهداری سلاح سرد و مهمات غیرمجاز برای متهم تشکیل شده است که به زودی برای رسیدگی به پرونده ارسال خواهد شد. دادگاه کیفری در تهران «به اتهامات وی رسیدگی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با هشدار به مرتکبین جرایم خشن و ناقضان نظم و امنیت عمومی گفت: افرادی که در خواب چنین جنایاتی را در سر می پرورانند باید بدانند که قوه قضائیه هیچ تعارفی برای حفظ امنیت مردم ندارد و مجازات چنین افرادی است. حیاتی.”

بیشتر بخوانید  فیلمی جالب از زلزله شدید ۷.۲ ریشتری در زیر دریا
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *