مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کی‌روش به مانند شیر، کنار تیم‌ ملی ایران ایستاد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شامانفس و به نقل از سراج24; سید کیوان طباطبایی فعال رسانه ای در گفتگوی اختصاصی در پاسخ به سوال خبرنگار سراج24 مبنی بر اقدام برای حمایت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش مربی تیم ملی فوتبال ایران دوحه در یک کنفرانس مطبوعاتی در 24 نوامبر 1401، در آستانه تمرین تیم ملی در پاسخ به سؤالات شیطنت آمیز یک رسانه انگلیسی، به ترفندهای مربیان با تجربه پاسخ حرفه ای داد و از تیم خود در آستانه شروع مسابقات محافظت کرد. جام جهانی 2022 قطر.

این فعال رسانه ای ورزشی افزود: کیروش مانند شیر در کنار تیم ملی بود و از بازیکنانش در تیم ملی فوتبال محافظت کرد. او قبل از شروع جام بیست و دوم و بازی مقابل تیم ملی انگلیس اجازه نداد رسانه انگلیسی اسکای تیمش را به حاشیه برانند.

گلایه از تاخیر در اعزام تیم رسانه ای ایران

طباطبایی با گلایه از تاخیر در اعزام تیم رسانه ای ایران به قطر گفت: متاسفانه تاخیر در اعزام تیم رسانه ای به محل برگزاری جام جهانی 2022 قطر در نشست های خبری مربیان و بازیکنان جو ایجاد شد. تیم ملی ایران در اختیار نمایندگان رسانه ها قرار می گیرد، انگلیسی ها سقوط می کنند و تیم ملی را دور می زنند. اگر تیم رسانه ای ایران زودتر به قطر اعزام می شد، خبرنگاران انگلیسی هرگز فرصت حاشیه سازی را نداشتند و اجازه نمی دادند خبرنگاران انگلیسی با پرسش های هدفمند، تیم ملی را به مسیری جنجالی سوق دهند.

بیشتر بخوانید  بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی

وی با بیان اینکه خبرنگاران اعزامی از ایران باید کمتر از 24 ساعت مانده به بازی ایران و انگلیس وارد دوحه شوند که در حال بررسی است، تصریح کرد: به نظر می رسد این موضوع تنها شروع کار کادر فنی و بازیکنان تیم ملی باشد. تیم ملی ایران تا زمانی که در جام جهانی حضور دارند برای چنین سوالاتی آماده شوند.

آماده سازی بازیکنان در برابر سازه های فضایی

کیوان طباطبایی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تداوم و تاثیر حاشیه سازی بر روحیه کادرفنی و بازیکنان تیم ملی گفت: مشخص نیست عامل هوشمندی کارلوس کی روش همیشه می تواند موثر باشد یا خیر. اما واضح است که بازیکنان ایرانی از قبل برای چنین فضایی آماده شده اند و احتمالاً واکنش های مشابهی به چنین سوالاتی خواهند داشت.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *