مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مهلت لاتاری 2024 | زمان باقی مانده لاتاری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آخرین مهلت قرعه کشی 2024 زمان باقی مانده قرعه کشی dv.lotteri.state.gov و dvprogram.state.gove و زمان باقیمانده ثبت نام لاتاری و زمان پایان قرعه کشی در زیر.

آخرین مهلت ثبت نام لاتاری 2024، از امروز ۲۲ مهرماه آغاز شده و داوطلبان می توانند تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱ برای این قرعه کشی اقدام کنند.

زمان ثبت نام لاتاری ایالات متحده 2024 نامزدها شانس دارند فرم ثبت نام قرعه کشی آنلاین در سایت ثبت نام کاملش کن. پس از پایان مهلت درخواست بخت آزماییقرعه کشی توسط سیستم های کامپیوتری انجام شد و به برندگان حق کار و زندگی داده شد آمریکا داده می شود.

از آنجایی که فرآیند شرکت در بخت آزمایی از ثبت نام تا برنده وارد شود آمریکا حدود 2 سال زمان نام هر قرعه کشی بر اساس سال ورود برنده انتخاب می شود. به عنوان مثال یک نام بخت آزمایی که ثبت نام این کار در سال 2022 انجام می شود دو در سال 2024 به این دلیل است که آنها برندگان سال هستند گرین کارت آمریکا 2024 برای دریافت

به ثبت نام در لاتاری آمریکایی یا DV-2024 نامزدها باید حضور داشته باشند زمان برای ورود به سایت اعلام شد ثبت نام رسمی کن هر ساله میلیون ها نفر از سراسر جهان قرعه کشی گرین کارت آمریکا ترافیک این سایت در روزهای آخر نیز مشارکت دارد ثبت نام قرعه کشی بنابراین، متقاضیانی که در مورد زمان ثبت نام لاتاری آمریکا در سال 2024 زودتر از ثبت نام اگر اقدامی کرده باشند مشکلی ندارند. از این رو موارد زیر تاریخ و مهلت ثبت نام در قرعه کشی گرین کارت آمریکا در سال 2024 اطلاع رسانی کرده ایم

بیشتر بخوانید  بستری ۳۲ بیمار کرونایی در بیمارستان های البرز

با ما همراه باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *