مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کیت جدید تیم ملی ایران 2022

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تجهیزات جدید تیم ملی ایران 2022 | ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل عراق در سال 2022

در این پست پس از رونمایی از لباس جدید تیم ملی ایران به بررسی ترکیب احتمالی دیدار مقابل عراق می پردازیم.

خط دروازه؛ عابدزاده و حفظ مقام ملی؟
ایران در آخرین بازی مقابل سوریه امیر عابدزاده را در ترکیب خود داشت. عابدزاده موفق شد یک گل واضح به ثمر برساند و پس از آن در لیگ دو اسپانیا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و دروازه بان همیشگی پونفرادینا بود. با این حال خط دروازه تیم ملی با توجه به حضور علیرضا بیرانوند که شماره یک محسوب می شود و پیام مورد نیاز او در پرتغال هنوز مشخص نیست. با این حال رقابت اصلی بین عابدزاده و بیرانوند خواهد بود.

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

* خط دفاعی اولین تغییر در مقدماتی جام جهانی؟
ملی پوشان در 6 بازی ابتدایی همیشه از زوج شجاع دفاعی خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان استفاده می کردند اما این بار به نظر می رسید کنعانی با وجود دعوت به میدان نرود و مجید حسینی جای او را بگیرد اما تاج حسینی تغییر کرد. . اما تیم ملی در این پست سیاوشا یزدانی، عارفه آقاسی و فرشاد فرجی را در اختیار دارد. برای سمت راست خط دفاع، اسکوچیچ صادق محرمی و صالح حردانی و برای سمت چپ، میلاد محمدی و امید نورافکن هستند.

* خط وسط؛ ادامه کارنامه وحید امیری؟
شاید خط هافبک تیم ملی بیشترین ترافیک و رقابت را داشته باشد اما حالا با غیبت هی صفی و نوراللهی، انتخاب اسکوچیچ محدودتر شده است. جایگاه ساعد عزت اللهی ثابت به نظر می رسد و میلاد سرلک شانس زیادی برای حضور در کنار او دارد. وحید امیری که در همه بازی ها فیکس است و 90 دقیقه بازی کرده گزینه چپ و علی قلی زاده گزینه اول جناح راست هستند. این در حالی است که علیرضا جهانبخش کاپیتان سوم تیم ملی بازیکن قابل اعتماد اسکوچیچ است و سامان کودوس نیز خود را شایسته حضور در این تیم می داند.

بیشتر بخوانید  اخبار جدید در مورد مذاکرات وین/آمریکا در فرصت مناسب پاسخ داده خواهد شد

* خط حمله تست تعویض چالش – طارمی
با وجود اینکه طارمی احتمالا تا فردا به اردو می رود اما به دلیل مشکلاتی که در مسیر پرتغال – ایران از ترکیه وجود دارد، بعید به نظر می رسد که در ترکیب اصلی قرار بگیرد. از سوی دیگر او با وجود ارائه تست منفی برای تاج به تهران نرفت و باشگاهش به این شکل سنگ اندازی کرد تا زوج اصلی تیم ملی برای بازی در عراق در دسترس نباشد. علاوه بر این عوامل خستگی از انصاری فرد و غیبت الله نشان می دهد که کاوه رضایی و مهدی قائدی شاید شانس بیشتری داشته باشند. اسکوچیچ شهاب زاهدی را هم در لیست مهاجمان قرار داد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *