مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کمیسیون اجتماعی بر حذف بیماران هموفیلی در بیماران فردی نظارت می کند

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


یکی از اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مایلز با انتقاد از حذف برخی از بیماران هموفیلی از شمول بیماران خاص در ماه های اخیر گفت:

کمیسیون اجتماعی بر حذف بیماران هموفیلی در بیماران فردی نظارت می کند

عباس صلاحی در گفت و گو با خانه ملت، به مناسبت اعتراض جامعه هموفیلی به حذف برخی از بیماران از لیست بیماران خاص در ماه های اخیر، افزود: است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون اجتماعی بر حذف تعدادی از این بیماران از لیست بیماران خاص نظارت می کند و جلسات مختلفی را برگزار می کند تا مسئولان را متقاعد کند که همچنان آنها را خاص تلقی کنند. بیماران چون نیاز به حمایت پزشکی دارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری بررسی طرح حمایت از بیماران خاص در مجلس، تصریح کرد: البته از کمیسیون بهداشت نیز می خواهیم که طرح حمایت از بیماران خاص را پیگیری کند.

کمیسیون اجتماعی بر حذف بیماران هموفیلی در بیماران فردی نظارت می کند

صلاحی یادآور شد: قطعا با ادامه چنین روندی از مجلس می خواهیم در طرح حمایت از بیماران خاص تجدید نظر کند تا مشخص شود چه گروهی از بیماران بیمار خاص محسوب می شوند; از سوی دیگر هدف اصلی نمایندگان نیز قرار گرفتن بیمارانی است که تاکنون در این گروه از بیماران خاص قرار نداشته اند.

یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه با توجه به اینکه هزینه های زیادی برای درمان بیماران هموفیلی وجود دارد، کمیسیون اجتماعی برای احقاق حقوق ضایع شده این افراد تلاش می کند.

من باید بگویم؛ سازمان بیمه اجتماعی طی 9 ماه گذشته تعدادی از بیماران هموفیلی را از لیست بیماران خاص خارج و از صدور کارت ویژه پزشکی بر اساس مصوبه هیات مدیره این سازمان خودداری کرد که موجی از اعتراضات را در پی داشت. . توسط مرکز هموفیلی ایران

بیشتر بخوانید  آیا مردان هم پریود میشوند؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *