مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کمیته اخلاق عزیزی خادم را ۲ سال تعلیق کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، کمیته اخلاق نظر خود را در خصوص پرونده «شهاب الدین عزیزی خادم» و برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال در ساعات زیر اعلام کرد.

بر اساس مواد 2، 3، 4، 5، 9، 29، 30، 33، 37، 41، 58، 61 و 62 آیین نامه اخلاقی FS و مواد 7، 23، 26، 27 و 38 اساسنامه FS و مواد 11، 13، 14، 24، 25 و 76. مقررات اخلاقی فدراسیون جهانی فیفا بدین وسیله آقای. شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون علی سلیمانی صارمی به عنوان خزانه دار، حسن کامرانی فر به عنوان دبیر کل فدراسیون، آقایان وحید فدایی به عنوان رئیس اداره دارایی و محمد بابازاده درویش به عنوان رئیس سابق اداره حقوقی به دلیل تخلف از موازین اخلاقی فوتبال مجرم شناخته شدند.

الف) شهاب‌الدین عزیزی خادم به مدت ۲ سال از هرگونه فعالیت در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم و به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.
ب) اما سلیمانی صارمی به مدت یک سال از هرگونه فعالیت در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم و به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.
ج) حسن کامرانی فر به پرداخت 400 میلیون ریال جزای نقدی
ه) وحید فدایی به پرداخت 300 میلیون ریال جزای نقدی
و) محمد بابازاده به پرداخت 300 میلیون ریال جزای نقدی

(تعلیق بر اساس ماده 38 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال شامل کلیه فعالیت ها اعم از داوری، بازیکن، مربی، پزشک، فیزیوتراپ و فعالیت های مشابه، کلیه فعالیت های اداری و مدیریتی در رشته فوتبال، شرکت در تمرینات، کاندیداتوری در هر انتخابات. فوتبال، میانجی نیز عامل رسمی مسابقه است) محکوم، لذا لازم است به اطلاع شرکت کنندگان برسد:
1. مستند به بند 1 ماده 63 آئین نامه اخلاقی و بند 4 ماده 103 قانون انضباطی محرومیت مندرج در رأی مذکور بلافاصله پس از اجرا و تقدیم دادخواست تجدیدنظر، اجراء، قرار یا تعلیق نخواهد بود. جلوگیری کرد.
2- در صورت درخواست تجدیدنظر با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده 63 آیین نامه اخلاقی ظرف یک هفته صورتحساب اعتراض را به ضمیمه تاییدیه پرداخت هزینه دادرسی به کمیته اخلاق ارسال نمایید. .

بیشتر بخوانید  شناسایی 178 مورد جدید ویروس کرونا در ایلام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *