کمک ۱ میلیارد ریالی شرکت فولاد آلیاژی ایران به آزادی ۲ زندانی جرایم غیر عمد در یزد



همزمان با پنجمین روز از ماه محرم الحرام، مدیر ستاد دیه استان یزد به همراه مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در مراسم «جشن اشک» به همت روابط عمومی این شرکت صبح هر روز در برنامه های ویژه حضور یافت. مانند نمایشگاه عکس قدیمی در یزد محرم، زیارت عاشورا و پرده است.

سید مسعود عظیمی مدیر ستاد دیه استان یزد در ابتدای این دیدار از حمایت مالی و همکاری شرکت فولاد آلیاژی ایران در تولید برنامه تلویزیونی «نذری ماندق» تشکر و قدردانی کرد. برنامه ای که به موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد می پردازد: یکی از مهمترین ماموریت های ستاد دیه فرهنگ سازی جلوگیری از ورود افراد دارای محکومیت مالی به زندان است که برای این منظور نیازمند حمایت سایر نهادها هستیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: کمپین «هر هیئت یک زندانی را آزاد می کند» برای سومین سال متوالی در استان یزد ادامه دارد و تلاش داریم با مشارکت مراجع تقلید، صاحبان قدیمی، تعدادی از محکومان مالی را آزاد کنیم. خانه های مذهبی و همچنین عزاداری های پر سر و صدا. .

علیرضا چایچی مدیر کل شرکت فولاد آلیاژی ایران به تشریح ماموریت شرکت فولاد آلیاژی ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی و قدردانی از زحمات کارکنان ستادی استان دیه و موضوع رسیدگی به آزادی زندانیان اجباری پرداخت.

در ادامه این جلسه شرکت فولاد آهن ایران مبلغ 100 میلیون تومان برای آزادی 2 محکوم مالی جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان یزد اهدا کرد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه علی رضا چایچی مدیرکل شرکت فولاد و حمیدرضا استادیان مدیر روابط عمومی این شرکت از نماینده ستاد دیه در یزدا لوح تقدیر و هدیه دریافت کردند. . استان

بیشتر بخوانید  نیروهای دیپلماتیک ژاپن هم از اوکراین خارج می‌شوند

روابط عمومی ستاد دیه استان یزد

دیدگاهتان را بنویسید