مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کمک معیشتی ایثارگران کی واریز میشود فروردین ۱۴۰۱ – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


حقوق شهید در سال 1401 و افزایش حقوق شهید در سال 1401 و اخبار فوری ماده 38 شهید چقدر است.

زمان پرداخت حقوق به شهدا: بازداشت شدگان عزیز همیشه می خواهیم در این مقاله با سایت خود در این مورد صحبت کنیم. زمان پرداخت حقوق شهدا فرا رسیده است اطلاعاتی به شما بدهیم، نمایندگان موظف شدند ماهانه به میزان حداقل حقوق کارمندان به معلولان (مبارزان و آزادگان) حقوق پرداخت کنند.زمان پرداخت حقوق شهدا فرا رسیده استبرای جزئیات بیشتر مقاله ما را دنبال کنید. گاهی اوقات دانش‌آموزان خانواده‌های رزمندگان کشته شده به دنبال اطلاعاتی در این باره می‌توانند مقاله ما را مطالعه کنند تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

زمان پرداخت حقوق شهدا فرا رسیده است

زمان پرداخت حقوق ایثارگران: اعضای دولت موظف هستند به رزمندگان حقوق ماهانه بپردازید قربانیان (مبارزان و آزادی خواهان) با حداقل دستمزد کارمندان یکسان شدند. زمان پرداخت حقوق شهدا فرا رسیده استبر اساس تبصره 12 الحاقی لایحه بودجه 94 سال 94، دولت موظف است ماهانه مبلغی را از محل اعتبارات اختصاص یافته به صندوق حمایت از ایثارگران و ایثارگران به عنوان حقوق به جانبازان و ازکارافتادگان فاقد درآمد پرداخت کند. برای سوال هایتان پاسخ را در یافت کنید.

نماینده پیشکسوتان مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردمی صبح سه شنبه (13 اسفندماه) مصوبات نمایندگان مردم در بهارستان درباره شهدا را مثبت ارزیابی کرد: شایستگی های بنیاد شهید و مشاغل جنگی برای مبارزان و آزادی خواهان بیکاران بدون درآمد که طبق قانون ارتش مستحق درآمد نیستند، در حالی که شغل و درآمد ندارند، ماهانه به میزان حداقل حقوق کارمندان، کمک هزینه معیشت پرداخت می کنند. مقاله ما را بخوانید تا پاسخ سوالات آنها را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید  میمون های قاتل سگ‌ها دستگیر شدند/ فیلم

تعیین حق حضانت والدین مقتول

زمان پرداخت حقوق ایثارگران: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که به اختصاص 30 درصد اشاره دارد. حداقل حقوق کارمندان دولت با تشکر از بنیاد شهید به عنوان حق رسیدگی به والدین و همسران شهدای بیمار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز یادآور شدند: شهدای بیمار حق سرپرستی دارند.زمان پرداخت حقوق شهدا فرا رسیده استبر اساس تبصره 19 الحاقی که به تصویب اکثریت نمایندگان رسید، صندوق شهدا و ایثارگران مکلف به انصراف از وام های خود با تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد یا اختیارات قانونی حسب مورد به والدین و همسران شهید شد. به پیری یا بیماری های صعب العلاج نیاز به حمایت دارند اگر یکی از اعضای خانواده یا فردی بتواند از آنها مراقبت کند، حداقل به 30 کارمند دولتی کمک هزینه نگهداری پرداخت می کند.

زمان پرداخت حقوق شهدا فرا رسیده است

به گفته نماینده ایثارگر مردم استان کرمانشاه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تبصره الحاقی 19 لایحه بودجه 94 این مصوبه پیش از این به عنوان پیشنهاد تکمیلی از سوی این نماینده به کمیسیون لایحه (تلفیق) تقدیم شده بود. . و همچنین می توانید جزئیات بیشتر این خبر را در به روز رسانی های بعدی در این مقاله بخوانید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

5 پاسخ

  1. ی سایتی میزنید عنوانی هم براش میزارید وقتی واردش میشیم فقط دو صفحه داستان نوشتید و کلمه ایی در رلبطه با اصل موضوع درش نیست ، هی بگو نماینده نمیدونم کجا اینجوری سخنراتی کرده و اونجوری گفته وقتی جواب سوالمون و نگیریم به چه درد میخوره

    1. سلام خواهشن مسعولین محترم یارانه و معشیتی خیلی کمه لا قل برای فقیری برای ما ها بیشتر واریز کنین و آنهایی که درآمد دارن مال آنها را قط کنن خیلی خیلی ممنون خیر الا آغ هستم فقیرم هیچی ندارم حنا دریغ از یه موتور

  2. شمارو به حضرت عباس. خسته شدم. همین کمک معیشت لعنتیرو بریزید. ابروم رفت از خواهر برادر دوست اشنا. اخ. خدا لعنت کنه. بانیشو. بدید قالیباف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *