کمک به حفظ سلامت مفاصل با کپسول جوینت فری (Joint free)



موارد مصرف کپسول جوینت فری برای درد مفاصل


جوینت فری حاوی بهترین منابع گلوکزآمین و کندرویتین با کیفیت و خلوص بالا به همراه ویتامین C برای کمک به ساخت کلاژن و کاهش التهاب مفاصل است . جوینت فری کندرویتین و گلوکوزآمین را جهت کاهش درد در بیماری آرتروز به مصرف کننده عرضه می دارد.




جوینت فری به ساخت غضروف کمک و فعالیت آنرا به حالت عادی باز می گرداند و غضروف را در برابر خرابی ناشی از رادیکالهای آزاد محافظت می کند. استفاده از مقدار مناسب گلوکزآمین و کندرویتین در هر کپسول جوینت فری به منظور تنظیم میزان مصرف در افراد مختلف طراحی شده است.


جوینت فری ترکیبی کامل از گلوکزآمین،کندرویتین، منگنز و ویتامینC است . گلوکزآمین قند آمینی است که برای ساخت گلیکوپروتئین ها و گلوکزآمین ها که در مایع ساینوویال (درون مفصلی)، لیگامانها (رباط ها) و سایر ساختمانهای مفصلی یافت می شوند، ضرورت دارد.




از آنجایی که کپسول های جوینت فری حاوی ویتامین C و منگنز می باشند، اثر ضد التهابی دارند و باعث تحریک متابولیسم کندروسیت ها (سلولهای بافت غضروفی)، تشکیل کلاژن و در نهایت به ساخت غضروف های جدید و ترمیم غضروفهای آسیب دیده کمک می کند. کندرویتین از مواد اصلی تشکیل ساختمان ماتریکس مفاصل به شمار می آید. کندرویتین باعث خاصیت ارتجاعی غضروف ها و حرکت طبیعی و روان مفاصل در بدن می شود.




تحقیقات بالینی نشان داده است که ترکیب کندرویتین و مسکن های رایج در مقایسه با تجویز مسکن به تنهایی بطور موثرتری دردهای مفصلی را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید  علائم و راههای درمان آنفولانزای h1n1 (آنفولانزای خوکی)


چوینت فری


ویژگیهای کپسول جوینت فری


  • بهترین منابع گلوکزآمین و کندرویتین با کیفیت و خلوص بالا

  • استفاده از ویتامین C برای کمک به ساخت کلاژن و کاهش التهاب

  • وجود منگنز به منظور تحریک غضروف سازی و کاهش التهاب و درد

  • تحریک ساخت غضروف ها و سایر اجزاء مفاصل

  • کاهش تخریب غضروفها

  • کمک به عملکرد طبیعی مفاصل


میزان مصرف کپسول جوینت فری


بزرگسالان روزانه 2 تا 3 کپسول جوینت فری را همراه با غذا (یا طبق دستور پزشک) مصرف کنند.


بیماری آرتروز


آرتروز بیماری است که در آن غضروف مفصلی آسیب دیده و تخریب می شود، به همین دلیل به این بیماری ساییدگی مفصل هم گفته می شود.

آرتروز شایعترین بیماری مفصلی در ایران است. آرتروز در دهه دوم و سوم زندگی شروع می شود و در سن 70 سالگی همه افراد درجاتی از این بیماری را تجربه می نمایند.


نشانه‌های آرتروز:

درد، خشکی مفصل از یک دوره بدون فعالیت مانند خوابیدن یا نشستن، تورم و سفتی در یک مفصل یا بیشتر و محدودیت حرکت از نشانه های آرتروز است.




اگر چه علت دقیق آرتروز شناخته شده نیست اما بعضی معتقدند که تخریب مفصل در پاسخ به استرس فیزیکی، فعالیت شدید بدنی و ضربه وارده به غضروف ایجاد می شود. با تخریب غضروف انتهای استخوان، مفصل شکل طبیعی خود را از دست می‌دهد. درد در مفصل ایجاد شده و به مرور با پیشرفت تخریب، درد و تورم در ناحیه درگیر افزایش می یابد.کپسول جوینت فری با داشتن گلوکزآمین و کندرویتین به کاهش دردهای مفصلی کمک کرده و از تخریب آنها با افزایش سن جلوگیری می کند .


کپسول جوینت فری




هشدار مصرف در رابطه جوینت فری


  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف کپسول جوینت فری با پزشک مشورت نمایید.

  • در صورت ابتلا به دیابت، نقص کلیوی یا کبدی قبل از مصرف جوینت فری به پزشک یا داروساز اطلاع دهید.

  • اگر هم زمان داروهای دیگری مصرف می کنید برای جلوگیری از تداخلات احتمالی به پزشک یا داروساز اطلاع دهید

  • پزشک از عوارض احتمالی داروی شما آگاه است بنابراین دوره درمان دارو را مطابق تجویز پزشک تکمیل و از قطع خودسرانه دارو پرهیز کنید.


شرایط نگهداری کپسول جوینت فری


دور از دسترس اطفال و در جای خشک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود.


divider


بیشتر بخوانید:


مزایای باورنکردنی قرص جوینتیس در کاهش دردهای مفصلی


مزایای درمانی کپسول گلوکزآمین – کندروتین برای دردهای مفصلی


درمان های سنتی درد مفصل


فواید پیلاتس برای التهاب مفصل


divider


گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


بیشتر بخوانید  نگاهی جامع به کاربردهای درمانی آمپول سترورلیکس

دیدگاهتان را بنویسید