مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کمالوند: شک دارم! – ایسنا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سرمربی سایپا با خواندن برخی اتفاقات مشکوک تیمش با اشاره به صحنه پنالتی مطهری گفت: به دروازه بان می گویم که به سمت چپ شیرجه بزند اما او راه دیگری را می گیرد. من در این مورد تردید دارم

به گزارش ایسنا ، فراز کمالوند ، سرمربی سایپا پس از شکست 2-0 تیمش مقابل استقلال در میکسدون ، ورزشگاه دستگردی ، اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد و گفت: تعجب می کنم! من به دروازه بان گفتم تا به پنالتی مطهری چپ بپرد و تو پای من را لگدی کردی ، سپس او به آن طرف پرید و کار دیگری کرد! من نمی دانم چرا او این کار را کرد انشاالله من اتفاقات این بازی را به مدیریت باشگاه اطلاع خواهم داد.

وی در پاسخ به این سال که آیا ممکن است اتفاقی برای تیمش بیفتد ، گفت: “خدا نکند این اتفاق نیفتد.” من 24 سال است که این صحنه ها را ندیده ام. من این بازیکنان را جذب نکردم و هیچ شناختی ندارم. احساس من این است که گروهی از افراد خارج از مجموعه کارهایی را انجام می دهند.

سرمربی سایپا در مورد ساختار تیم خود در این فصل تصریح کرد: تیم وحشتناک بسته شده است. بحث آقای صادقی را کنار بگذاریم زیرا او یک کودک مسلمان و سالم است. وقتی رسیدم هفت هشت بازی باقی مانده بود و امکان جذب بازیکن وجود نداشت. من نمی دانم آنها چگونه تعدادی از این بازیکنان را با این قیمت جذب کردند؟

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  سود نجومی دورتموند از انتقال هلند
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *