مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

منصوریان: قافیه را در نیمه اول از تخت جمشید گم کردیم / قلبم آبی است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، علیرضا منصوریان وی در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست 2-0 تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بود. من می خواهم روی یک برنامه زنده کار کنم تا با گل گهر بازی کنم. روند کار از عهده فدراسیون فوتبال خارج است. نمی خواستم شب قبل از بازی پرسپولیس در مورد مسائل حاشیه ای صحبت کنم. نتیجه گیری شد که ما می توانیم بخوریم زیرا در سال اول لیگ برتر هستیم. برخی از تیم ها باید بدانند که نمی توانند سخت گیر باشند. ما فقط حقوق خود را می خواهیم. برخی از دوستان می خواهند با گرفتن حقوق مردم اراک کار خود را بهبود بخشند. تیم ها باید بچرخند.

وی همچنین به بازی مقابل پرسپولیس اضافه کرد: “این یک بازی با کیفیت استثنایی بود.” ما سعی کردیم برای بچه ها توضیح دهیم که وقتی آنها با تیم های بزرگ بازی می کنند ، باید به سه نکته توجه کنند. اول اینکه نترسید ، دوم اشتباه نکنید و سوم عزت نفس بالا اما نه کاذب است. در نیمه اول با 2 اشتباه جداگانه تیم تشنه گل را در موقعیت گل قرار دادیم و 2 بر صفر سقوط کردیم. در نیمه دوم بچه ها فهمیدند که تفاوتی بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس و آنها وجود ندارد ما به بازی برگشتیم. ما فوق العاده خوب بودیم. اگر حامد پاكل دقت می كرد و این توپ سخت را به ثمر می رساند می توانست به بازی برگردد.

سرمربی آلومینیوم اراک همچنین خاطرنشان کرد: تیم ستاره پرسپولیس تحت فشار بود زیرا از نظر جسمی شرایط بسیار خوبی داریم. اما در نیمه اول قافیه را از دست دادیم. بهترین تیم جدول شایستگی های خوبی دارد. آنها به خوبی از 2 گل خود دفاع کردند. در نیمه دوم به آنها فرصت گلزنی ندادیم اما خیلی دیر بود. طبیعتاً تیم هایی که اولین سال حضورشان در لیگ برتر است به دنبال ثبات هستند و ما خدا را به خاطر ثبات خدا شکر می کنیم اما ما هنوز خوشحال نیستیم و سه بازی سخت و خوب داریم که دو بازی در خانه است.

بیشتر بخوانید  ببینید: وضعیت اقتصادی مردم را هنرمند کرده است!

وی افزود: این سه بازی بسیار مهم هستند. در جام حذفی ما باید با تیم امیرالهن بازی کنیم. با بهبودی خوب می توانیم به سیرجان برویم. من از بچه ها خیلی خوشحالم. تیمی که بتواند به راحتی با تراکتور ، استقلال و فولاد بازی کند تیم شایسته ای است. ما قبل از گلگوتا ضرر نکردیم. هنگام بازی با تیم های سطح بالا نباید اشتباه کنید. اشتباهات فردی تقصیر همه است. به تیم یحیی گل محمدی و افشین پیروانی ، هم تیمی هایم و دوستم مهرداد خانبان و حمید مطهری و مربی زیبای دروازه بانشان تبریک می گویم.

مربی آلومینیوم گفت: “من چند سال بعد اینجا نشسته بودم.” برای من فوتبال به هیچ وجه ارزش از بین بردن دوستی 27 ساله من با یحیی و افشین را ندارد. من با تجربه به این مهم رسیدم. دوست ندارم از دیدن کسی در خیابان خجالت بکشم. حسین كنعانی مرا در آغوش گرفت و درد و دل خود را به من گفت و من گله كردم. اگر قرار است سه امتیاز روحیه خود را از دست بدهید ، اصلاً ارزشش را ندارد. برخی فوتبال را بسیار جدی گرفته اند و پایان زندگی خود را در فوتبال دیده اند. من همه چیز را در استقلال دیدم. هفته آینده دوباره یک بازی داریم و نمی خواهم همه چیز را از دست بدهم. فراموش کردم نام کریم باقری را بزنم که باعث افتخار فوتبال ما می شود.

منصوریان در پایان در مورد آینده شهرآورد گفت: “ما با استقلال بازی کردیم و به آن فرصت دادیم.” بین اساتید ، آفساید یا نبود ، اوضاع به همین منوال است. ما با فشار زیادی مقابل استقلال بازی کردیم. دلیل آن این بود که ما مهدی گائدی را از بازی خارج کردیم. از 98 دقیقه حدود 70 دقیقه کنترل کردیم. البته ما در اراک با استقلال بازی کردیم. ما در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی کردیم. ما همان کاری را کردیم که مقابل استقلال انجام دادیم ، اما این هیچ ارتباطی با دربی ندارد. همه گفتند دربی 74 بازنده است. نامجو موتلاچ ، کرمانی ، مقدم و پی در این تیم بودند اما ما در دقیقه 26 سه گل به ثمر رساندیم. در سالی که ناصر خان مهربان بود ، ما به همه ستاره ها باختیم. ما یک دربی جذاب ، ستاره ای و البته آجدار داریم. فضای مجازی فشار زیادی به فوتبال ما وارد کرده است. ما فرهنگ استفاده از اینستاگرام نداریم. اگر اینستاگرام بریده شود ، بهتر از بدتر می شود. ما نمی دانیم اینستاگرام چیست. فقط آنجا جرم می گیریم. استقلال و پرسپولیس در یک صفحه هستند. استقلال 2 بازیکن عالی دارد. مهدی گائدی می تواند نتیجه را به تنهایی درک کند. پرسپولیس دو سه بازیکن خوب هم دارد. در صورت عدم کنترل ، گمراه شده و راه خود را گم می کنند. قلب ما آبی است. ما این را مدیون افرادی هستیم که در سال 73 به ما اجازه موفقیت دادند. ما از تیم ملی به استقلال نرسیدیم و قبل از آن در استقلال بودیم. برای ما کافی است ، به شرطی که آنها ما را برادر خود بدانند. امیدوارم استقلال در دربی موفق شود.

بیشتر بخوانید  ببینید بالاخره مسی از خانه رفت!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *