مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کشف رابطه بین سفر و سلامت / انتشار نتایج مطالعه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سلام خدمت جدید گردشگری: آخرین باری که به خارج از کشور سفر کردید کی بود؟ شاید هرگز این اتفاق برای شما نیفتاده باشد. سفر کاری چیز دیگری است، اما من درباره بستن چمدان، لغو اشتراک از حساب ایمیلم و کنار گذاشتن روال معمولم برای یک هفته یا بیشتر صحبت می کنم.

میانگین ساکنان بریتانیا از 10 کشور، آلمانی ها 8 کشور و فرانسوی ها به طور متوسط ​​از 5 کشور بازدید می کنند. اما آمریکایی ها؟ آنها فقط می خواهند سه نفر را ملاقات کنند. در واقع، 29 درصد از بزرگسالان آمریکایی هرگز خارج از کشور نبوده اند!

هنگامی که شهروندان آمریکایی از مرز عبور می کنند، بیشتر آنها از کانادا یا مکزیک دیدن می کنند. به نظر می رسد مقرون به صرفه بودن یک عامل مهم است. حدود 71 درصد از آمریکایی ها می گویند خروج از کشور بسیار گران است. اما این تمام داستان است.

با توجه به آنچه امروزه همه سایت های مسافرتی و خرید ارائه می دهند، می توانید بدون هزینه اضافی به خارج از کشور سفر کنید. بسیاری از آمریکایی ها ممکن است مزایای سفر به خارج از کشور را درک نکنند.

سفر به دنیا نه تنها سرگرم کننده و هیجان انگیز است، تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می دهد برای سلامت جسمی، روانی و عاطفی شما نیز بسیار مفید است.

1. سفر خود را سالم تر کنید!

بر اساس مطالعه‌ای که توسط کمیسیون جهانی پیری و مرکز مطالعات بازنشستگی فرا آمریکایی انجام شده است، سفر در واقع شما را سالم‌تر می‌کند. این مطالعه نشان داد که زنانی که حداقل دو بار در سال به تعطیلات می‌روند، نسبت به زنانی که هر شش سال یا بیشتر به سفر می‌روند، به‌طور قابل‌توجهی کمتر دچار حمله قلبی می‌شوند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین تصویر جنجالی منتشر شده از سحر دولتشاهی

2. سفر استرس را از بین می برد!

در حالی که از دست دادن یک پرواز یا گم کردن چمدان خود در یک فرودگاه بین المللی مطمئناً اضطراب شما را افزایش می دهد، از نظر علمی ثابت شده است که سفر به طور چشمگیری سطح استرس را کاهش می دهد.

طبق یک مطالعه، سه روز پس از رفتن به تعطیلات، مسافران اضطراب کمتر، استراحت بیشتر و خلق و خوی بهتر را گزارش می کنند. جالب اینجاست که این مزایا تا هفته ها پس از پایان سفر باقی می مانند.

3. سفر خلاقیت شما را افزایش می دهد!

آدام گالینسکی، استاد دانشکده بازرگانی کلمبیا، توضیح می‌دهد: «تجارب خارجی انعطاف‌پذیری شناختی و عمق و یکپارچگی فکر، توانایی ایجاد ارتباطات عمیق بین اشکال مختلف را افزایش می‌دهد.

خوشبختانه، جایگزین های سالم تری برای جلوگیری از ناامیدی ناشی از افسردگی در دسترس هستند. طبق تحقیقات، سفر می تواند یکی از آنها باشد.

مطالعه‌ای در کلینیک مارشفیلد در ویسکانسین نشان داد زنانی که حداقل دو بار در سال به تعطیلات می‌روند نسبت به زنانی که کمتر از دو سال یک بار به تعطیلات می‌روند کمتر از افسردگی و استرس مزمن رنج می‌برند.

سفرهای امسال شما را به کجا خواهد برد؟

بنابراین، فواید سلامتی واضح و اثبات شده علمی در سفر به سراسر جهان وجود دارد. از نظر ذهنی، جسمی و عاطفی، با بستن چمدان و بازدید از مکان هایی که هرگز نرفته اید، می توانید به دستاوردهای زیادی برسید.

لندن، انگلستان: لندن شهری است که ارزش دیدن دارد. اگر تازه وارد سفرهای بین المللی شده اید و احتمالا مقصدی بهتر از لندن وجود ندارد. نه تنها در لندن کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، بلکه ارزان است و از اکثر شهرهای بزرگ آمریکا به راحتی قابل دسترسی است. همچنین هیچ مانع زبانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  دعا قبل از شروع به کسب و کار | این دعا در زیاد شدن ثروت تاثیر عجیبی دارد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *