مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کرونا در این استان به شدت در حال افزایش است/بیمارستان ها در حال پر شدن هستند

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص افزایش بستری شدن بیماران مبتلا به ویروس کرونا وی گفت: تعداد بستری های روزانه به سرعت در حال افزایش است و تخت های بیمارستانی در حال توزیع است ویروس کرونا پر شده است.

دکتر حبیب خیبر درباره بستری شدن بیماران کووید 19 در بیمارستان‌ها گفت: در 24 ساعت گذشته 54 بیمار جدید در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه جندی شاپور پذیرش و 35 بیمار ترخیص شدند.

وی افزود: به این ترتیب تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان های دانشگاهی جندی شاپور به 162 نفر رسید که از این تعداد 46 بیمار در بخش های ویژه بستری هستند.

حیبر با بیان اینکه هر روز تعداد بستری ها در بیمارستان های خوزستان به صورت تصاعدی در حال افزایش است، گفت: تعداد بستری ها به سرعت در حال افزایش است و تخت های بیمارستانی اختصاص می یابد. ویروس کرونا پر شده است. این بیماری به سرعت در حال افزایش است و در صورت تداوم این روند مطمئناً در روزهای آینده بیمارستان ها مملو از بیماران مبتلا به کرونا خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر رعایت نکات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات تاکید کرد.

بیشتر بخوانید  کشتار وحشتناک خانوادگی در تاکستان / 3 نفر کشته شدند!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *