مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کراتینه چیست و چه مویی نیاز به کراتینه دارد ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


موها وقتی در معرض انواع مواد شیمیایی قرار می‌‌گیرند خشک و شکننده می‌شوند. خانم‌هایی که عادت دارند به صورت مداوم رنگ موی خود را تغییر دهند.

کراتینه چیست و چه مویی نیاز به کراتینه دارد ؟

موها وقتی در معرض انواع مواد شیمیایی قرار می‌‌گیرند خشک و شکننده می‌شوند. خانم‌هایی که عادت دارند به صورت مداوم رنگ موی خود را تغییر می‌دهند یا فر و مش می‌کنند پس از مدتی کیفیت موی خود را از دست می‌دهند. زمانی می‌رسد که شما وقتی موهایتان را شانه می‌کنید، می شکنند و هیچ ماده ای دیگر جلای خوبی به موهایتان نمی‌دهد. فکر می کنید موهایتان مرده و خشک است. البته حق با شماست، موهای شما ماده حیاتی خود را به نام کراتین از دست داده اند. کراتین اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده ساقه ی موهاست که شما با استفاده مداوم از مواد شیمیایی رنگ، مش، فر، براشینگ های مکرربا سشوارهای داغ، تافت و ژل، آن را از بین برده اید.

شما برای بازگرداندن حیات دوباره به موهایتان باید کراتین را به آن برگردانید تا دوباره موهایتان با جذب مواد مغذی و تقویت به حالت طبیعی اولیه خود درآید. پس از کراتینه صحیح موهایی لخت و زیبا خواهید داشت که از شانه کردن آن لذت می‌برید.این کار را حتما زیر نظر متخصص و کارشناس زیبایی انجام دهید.

منبع : salamatnews.com


بیشتر بخوانید  معرفی ۶ ماسک معجزه گر سفید کننده پوست صورت
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *