مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کدام یک از افراد زیر شما را ترساند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


از 1 تا 8 کدام را انتخاب می کنید؟


تست شخصیت / خودآگاهی

نه 1 آزار و اذیت سادیستی یا سایر موارد:

سرکوب: احتمالاً در اوایل زندگی احساس تمامیت خواهی و میل به نیت های شیطانی داشتید و تجربیات مربوط به آن تمایلات را سرکوب می کردید. اگر تصویر این معلم را انتخاب کرده باشید احتمالا ناخودآگاه رفتارهای پرخاشگرانه و توهین آمیز نسبت به دیگران را سرکوب کرده اید.انکار: احتمالا موجودی امن و آرام هستید و همیشه آماده کمک به دیگران هستید. اگر کارمند اداری هستید، کنترل شما برای مافوق سخت است، زیرا وقتی نمی خواهید کاری را انجام دهید، دور خود دیوار می سازید (مثلاً دیر سر کار می آیید یا عصبی هستید). برای دفاع از خود، اغلب مقاومت منفعلانه و بی تفاوت را انتخاب می کنید که در دراز مدت برای کسانی که برای شما مشکل ساز بوده اند، ناامید کننده خواهد بود.

نه 2 غش

سرکوب: هنگامی که از اختلالات شخصیتی مرتبط با بیماری های مغزی صحبت می کنیم، علائم زیر وجود دارد: تکانشگری (واکنش سریع بر اساس غریزه و عدم تفکر)، نوسانات خلقی و فوریت، فوران ناگهانی خشونت و پرخاشگری. اگر فرد شماره 2 را انتخاب کرده اید، احتمالاً در کودکی احساسات ذکر شده را سرکوب کرده و در ناخودآگاه خود پنهان کرده اید. انکار: احتمالا شما فردی مهربان و آرام هستید. دیگران رفتار شما را دوستانه می بینند و شما را فردی مسئول با کنترل شخصی بالا می دانند. در احساسات خود پایدار باشید و به سرعت با افراد، ایده ها و اشیاء دیگر ارتباط برقرار کنید.

نه 3 جنون

سرکوب: یکی از ویژگی های این گروه تشویق به تخیل بیش از حد و به خصوص منفی بافی است. اگر این فرد ریشو و خندان شما را می ترساند، ممکن است بار بیش از حد ذهن را سرکوب کرده باشید که اگر سرکوب نمی شد و به ناخودآگاه شما منتقل نمی شد، ارتباط خود را با واقعیت از دست می دادید. انکار: شما بیشتر رفتارهای مد را دوست دارید و از تغییر یا نوآوری اجتناب می کنید. در واقع، شما یک بزدل با عزت نفس پایین هستید که سازگاری با شرایط جدید برایتان دشوار است. بزرگترین ترس شما از دست دادن کنترل شخصی است. شما نسبت به رفتاری که انتخاب کرده اید کاملا حالت تدافعی دارید و به سختی از آن تخلف خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  عکس جدید عباس یمشیدی فر با استایل و ژست خنده دار!

نه 4 اسکیزوفرنی

سرکوب: شما یک شخصیت اسکیزوفرنی هستید. این بدان معنی است که شما بسیار بی احساس هستید، از انحراف ذهنی و احساسات بسیار متناقض رنج می برید. اگر این شخص شما را می‌ترساند، احتمالاً احساسی است که سرکوب کرده‌اید، احساس بی‌تفاوتی نسبت به دیگران و کناره‌گیری از اشیا و رویدادهایی که در ابتدای زندگی‌تان داشته‌اید. انکار: احتمالاً در حال حاضر فردی بسیار اجتماعی هستید که شدیداً به معاشرت با دیگران اعتقاد دارید. و دوست دارید زیاد بیرون بروید و از معاشرت با دیگران لذت ببرید. این ویژگی فریبنده است زیرا فقط یک نفر پشت آن پنهان شده است که همیشه با او احساس تنهایی می کند. رابطه شما کم عمق و سطحی به نظر می رسد، گویی هیچ احساس واقعی بین شما و طرف مقابل وجود ندارد. در خود احساس می کنید که به دیگران نیاز ندارید و با آنها زندگی می کنید.

نه 5 هیستریک یا احساسی

سرکوب: ویژگی های افراد عاطفی به شرح زیر است: عواطف آنها سطحی و ناپایدار، خودشیفتگی و خودنمایی است. اگر این زن مرموز با پلک های سنگین را انتخاب کرده اید، میل سیری ناپذیر خود برای جلب توجه و تایید دیگران را سرکوب کرده اید. انکار: شما شبیه یک فرد متواضع هستید که بسیار درونگرا است. اما در واقعیت، با وجود ظاهر آرام و خجالتی خود، حس جذابیت قوی برای دیگران دارید. به ظاهر و رفتارت خیلی دقت کردی. به عنوان مثال، شما همیشه به خوبی آموزش دیده اید و برای جلب توجه دیگران، ظاهر خود را با جواهرات تزئین می کنید

نه 6 افسرده

بیشتر بخوانید  ازدواج دوم بهنوش طباطبایی / همسر دوم کیست

سرکوب: عزت نفس پایین، احساس گناه و ضعف از علائم اصلی افسردگی هستند. واقعیت این است که انتخاب این عدد نشان دهنده سرکوب افسردگی است. انکار: ممکن است برونگرا و بی خیال به نظر برسید. همیشه اعتماد به نفس، پویایی و خوش بینی از خود نشان دهید. گاهی اوقات ممکن است افسردگی و سندرم دلقک غمگین را تجربه کنید. گاهی اوقات ممکن است به محیط اطراف خود مشکوک و بد خلق باشید. بیشتر احتمال دارد که رویکردهای افسردگی خود را به حل افسردگی دیگران منتقل کنید و همچنین ممکن است به دنبال مشاوره روانشناسی باشید.

نه 7 دیوانه

سرکوب: علائم این فرد برون گرایی، تکبر و صرف منابع مالی و غیر مالی است. اگر این چهره برای شما ترسناک است، به این معنی است که احساس هیجان شدیدی در شما وجود دارد که اگر آن را سرکوب نکنید، منجر به جنون می شود. انکار: به احتمال زیاد شما فردی هستید که از اسراف متنفر هستید و از سروصدا متنفر هستید و دوست ندارید با اعصاب کسی بازی کنید. شما بسیار مراقب هستید و از مرزها پیروی می کنید. شما منطقی و صرفه جو هستید و کنترل کاملی بر خود دارید.

نه 8 اختلال هویت

سرکوب: اینها افرادی هستند که دوست دارند زندگی کنند و به عنوان اعضای جنس مخالف پذیرفته شوند. در کودکی احتمالاً این حس هویت دوگانه را داشتید و آن را سرکوب کردید. انکار: اگر مکانیسم دفاعی انکار به درستی کار کند، اکنون میل شدیدی برای تایید جنسیت خود دارید. در نتیجه رفتار و اعمال شما به گونه ای است که جنسیت فعلی شما جنسیت جنس مخالف شما را تایید می کند. به عنوان مثال، اگر شما مرد هستید، ما بیشتر کارهایی را انجام می دهیم که برای مردانگی مناسب است. و اگر زن هستید، به دنبال چیزهایی باشید که زنانگی شما را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  عیدی سال 99 مددجویان بهزیستی چه زمانی واریز می شود


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *