مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کدام شهرها فردا تعطیل است چهارشنبه ۴ خرداد + مدارس کدام استان ها – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فردا چهارشنبه 4 خرداد کدام شهرها تعطیل است + مدارس کدام استان ها فردا و شهرها تعطیل ادامه مطلب.

استاندار تهران از تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان تهران برای فردا چهارشنبه چهارم خرداد خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری از تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان تهران برای فردا چهارشنبه چهارم خردادماه خبر داد و گفت: بانک ها متناسب با ارتباط خود با اصناف خدمات رسانی خواهند شد.

استاندار تهران گفت: پدیده گرد و غبار در مناطق مرکزی کشور در 12 سال گذشته بی سابقه بوده و هرگز به این بدی رخ نداده است. از این رو شکایت از تاخیر در انتشار تصمیمات کمیسیون شرایط اضطراری به چند دلیل مطرح می شود.

وی ادامه داد: دستگاه های تخصصی که در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران عضویت دارند مانند هواشناسی می توانند همه چیز را پیش بینی کنند اما متأسفانه قادر به ارائه و تشخیص شاخص های دقیق نیستند. از طرفی قانون ما را موظف می کند که بر اساس شاخص های دقیق تصمیم گیری کنیم.

منصوری ادامه داد: البته در تلاش هستیم تا با افزایش ظرفیت دستگاه های متصل مشکل تاخیر در پیش بینی و تصمیم گیری را برطرف کنیم.

وی افزود: برای فردا غلظت آلاینده ها کمتر از امروز است اما همچنان در شرایط ناسالم خواهد بود. به همین دلیل کمیته شرایط اضطراری آلودگی هوا تصمیم گرفت فردا چهارشنبه چهارم هوردی کلیه مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان تهران را تعطیل کند اما به دلیل ارتباط اصناف و بانک ها به کار خود ادامه می دهد.

منصوری تاکید کرد: با هماهنگی هایی که با استان البرز انجام داده ایم، کمیته مواقع اضطراری آلودگی هوای استان البرز نیز تصمیمات مشابهی در استان تهران گرفته است.

بیشتر بخوانید  کشف لیوان مربوط به هزاره سوم قبل از میلاد در جیرفت / عکس

وی در خصوص آزمون های دانش آموزی نیز گفت: امتحانات نهایی هماهنگ پایه دوازدهم در سطح کشوری برگزار می شود. لذا تصمیم از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد.

استان آلبورگ فردا تعطیل است

اجرایی ادارات، مدارس و بانک های استان به غیر از شعب مرکزی فردا چهارشنبه 4 خردادماه تعطیل است.

همدان به زندان افتاد.

کاسوین بسته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *