مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کدام تصویر در عکس پنهان است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


توهمات ذهنی یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان است. آنها نه تنها در مورد شخصیت هایی که داریم، بلکه از ترس ها و خواسته های پنهانی ما در مورد ما نیز می گویند. در اینجا آزمایشی از ترس از یک رابطه جدید مبتنی بر توهم نوری وجود دارد که به شما کمک می کند تا بفهمید کابوس مخفی شما در مورد عشق چیست. در اینجا چهار تصویر پنهان در این توهم نوری وجود دارد. اول چی دیدی؟ آیا این یک پیرزن، یک سواره نظام، یک اسب یا سرباز در پس زمینه بود؟ پاسخ شما چیزهای زیادی را در مورد ترس از رابطه پنهانی شما آشکار خواهد کرد.


تست توهم نوری / تست شخصیت

1. خانم مسن: اگر ابتدا پیرزنی را دیدید، این تست ترس از رابطه می گوید کابوس مخفی شما از دست دادن یک رویای عاشقانه است. فکر قرار گرفتن در یک رابطه عاشقانه ممکن است هیجان انگیز به نظر برسد، اما شما را نیز می ترساند. شما به ترکیب ایده آل غرور و عمل گرایی دست یافته اید. بنابراین، عاشق شدن می تواند ترسناک باشد، اما اگر از فرد مناسب مراقبت کنید، تجربه ای هیجان انگیز برای ذهن، جسم و روح شما خواهد بود.

2. سربازان در پس زمینه: اگر اولین چیزی که در پس زمینه می بینید سربازان هستند، ترس شما در یک رابطه عاشقانه این است که از بازی کردن می ترسید. ممکن است بخواهید به سرعت محافظان خود را ناامید کنید، اما شریک زندگی تان ممکن است این کار را نکند. آرام باشید، هرکس با سرعت خودش حرکت می کند. عشق و وابستگی زمان می برد. اگر نگران این هستید که رابطه تان با آنها چگونه کار خواهد کرد، به جای نتیجه گیری سریع، یک گفتگوی سالم در مورد احساس خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید  فردا برق تهران می‌رود

3. سواره نظام: اگر اولین بار سواره نظام را دیدید، ترس از رابطه پنهانی شما از عاشق شدن این است که باید بهترین ظاهر خود را حفظ کنید. این سربازان نماد هوشیاری هستند و زمان پایین آوردن گارد و کاهش انضباط فرا رسیده است. فقط باید در کمک به دیگران تبعیض آمیزتر رفتار کنید. اینها چیزهایی هستند که شما را زیبا می کنند!

4. اسب: اگر برای اولین بار اسبی را دیدید، پس کابوس مخفی شما این نیست که عاشق شوید، بلکه عاشق شخص اشتباهی شوید. همه ما می دانیم که مقابله با طرد شدن چقدر می تواند دشوار باشد، اما این یک ترس رایج است و تنها راه مقابله با آن این است که اجازه دهید جریان پیدا کند. تمام راه های ناامنی و ترس را از بین ببرید و فضایی از عشق را در زندگی خود ایجاد کنید. همه چیز درست خواهد شد!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *