مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کتابهایی در مورد نسل کشی مردم بومی در کانادا منتشر کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ، محمد علی م Moمنیه معاون وزیر امور خارجه است سازمان بسیج مستضعفین وی به دنبال انتشار خبر کشف گورهای دسته جمعی کودکان و موضوع نسل کشی در کانادا ، گفت: “مجموعه داستانهایی درباره جنایات حقوق بشر در کانادا به زودی ترجمه می شود که مربوط به کانادایی های محلی است. توسط این گزینه جایگزین شده و منتشر شده است. “

معتقدان افزودند: ترجمه این كتابها به سه گروه سنی كودكان ، نوجوانان و بزرگسالان تحت عنوان: “When I was هشت ساله” نوشته كریستی جوردن فنتون و مارگارت پوكیاك پانتون ، “من تعداد نیستم” نوشته جنی ك. دوپیوس و کتی قیصر و “این حرفه من است” توسط روبی اسلیپرجاک که در مراحل نهایی ویرایش است ، نسخه اصلی این کتاب ها توسط یکی از ایرانیان خارج از کشور در اختیار این معاون قرار گرفت.

بسیج بین الملل گفت: “بین سالهای 1800 و اواسط دهه 1980 بسیاری از این کودکان از خانواده چهار ساله خود جدا شده و به مدارس شبانه روزی اطراف کانادا فرستاده شدند که توسط سازمانهای وابسته به کلیسا و دولت فدرال اداره می شدند.” در مورد نسل کشی در کانادا آنها شروع کردند. فینال پانسیون دولت فدرال در سال 1984 تعطیل شد. در بسیاری از این مدارس ، آنها لباس قدیمی داشتند و غذای کافی به آنها داده نمی شد ، بنابراین بسیاری از آنها از سوnut تغذیه رنج می بردند. تخمین زده می شود که بیش از 150،000 کودک در بیش از 139 مدرسه شبانه روزی در سراسر کشور تحصیل می کنند. آنچه در این م institutionsسسات و مکانها رخ داده رسوایی در تاریخ کانادا است. این کودکان از نظر روانی ، جسمی ، عاطفی و حتی جنسی مورد آزار و اذیت قرار گرفتند و بسیاری از آنها بر اثر بیماری های عفونی یا تلاش برای فرار و بازگشت به خانه درگذشتند.

بیشتر بخوانید  رفتار غیر اخلاقی ریحانه پارسا با دو مرد در فیلم تهران و ترکیه +

در پایان ترجمه و انتشار چنین آثاری که توسط نویسندگان غربی تألیف شده است ، معتقدین گام مناسبی را برای ارائه چهره واقعی غرب در مورد مسائل حقوق بشر و آشنایی بهتر با تاریخ تمدن غرب دانستند.

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *