مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نامه امامی و غیبت کریمی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی / شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست دادید؟ – اخبار کشتی و وزنه برداری – اخبار ورزشی تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس تسنیمهنگامی که لیست کشتی گیران آزاد برای حضور در سیزدهمین اردو که پس از مسابقات لهستان برگزار شد ، در وب سایت فدراسیون کشتی منتشر شد ، عنوان شد که عدم حضور دعوت شدگان به اردو در این مرحله از آموزش ضرر است نروژ فرصت حضور در جام جهانی 2021 را دارد.

در بین مسافران اعزامی به لهستان و در میان کسانی که نتوانستند به نائب قهرمانی تیم ملی برسند ، یونس امامی و علیرضا کریمی به اردوی سیزدهم دعوت شدند. یونس امامی با وزن 74 کیلوگرم نامه ای به فدراسیون نوشت که آمادگی حضور در اردوی تیم را ندارد. گزارش ملی. علیرضا کریمی علی رغم تماس کارکنان با وی ، در این آموزش شرکت نکرد.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین هانی با کسب مدال طلا از مسابقات ژیلکوفسکی لهستان نایب قهرمان تیم ملی شد و یونس امامی از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 97 کیلوگرم محمد حسین محمدیان در مسابقه با علیرضا کریمی و علی شعبانی مدال طلا را از آن خود کرد و نایب قهرمان تیم ملی بازی های المپیک شد.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  درمان قطعی وسواس فکری شدید
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *