مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کاوه رضایی از لیست خرید استقلال حذف شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو و به نقل از آفتاب نیوز، باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی طی نامه ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت FS خواستار حذف نام ارسلان مطهری از لیست شد. این تیم قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت می کند و برای آن بازیکن کارت بازیکن می گیرد.

محمدرضا کسرایی رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال در دقایق پایانی نقل و انتقالات نامه ای از طریق اتوماسیون اداری ارسال کرد و خواستار حذف نام این بازیکن از لیست تیم شد. قانون در این باره ساکت است و طبق آیین نامه واگذاری در کمیسیون وضعیت و کمیسیون تدوین آیین نامه در مورد آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

سازمان لیگ در روزهای اخیر درخواست باشگاه استقلال برای حذف نام ارسلان مطهری از لیست کمیسیون های تعیین تکلیف باشگاه را جویا شد و مشاهدات خبرنگار ما نشان می دهد که پاسخ کمیته های ذیصلاح به درخواست باشگاه استقلال منفی بوده است. و این کار با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال انجام شد، به این ترتیب آبی پوشان تا نیم فصل نمی توانند بازیکن جدیدی از جمله کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل با ارسلان مطهری قرارداد بست و بلیت این بازیکن را دریافت کرد. او در دیدار مقابل سپاهان نیز برای تیمش به میدان رفت و به همین دلیل درخواست استقلال برای حذف نام این بازیکن از لیست پلاو پوشان رد شد.

<п>اعلامیه کاوه رضایی از لیست خرید استقلال حذف شد اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  اسامی استان‌های بارانی امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۰ اعلام شد -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *