مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انهدام یک گروه هشت نفره سرقت دلاری در تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انهدام بزرگترین باند هشت نفره سرقت های 200 میلیارد ریالی خبر داد.

سرقت و زورگیری در میدان فردوسی

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص دستگیری بزرگترین باند سرقت دلار در تهران گفت: با توجه به وقوع حادثه زورگیری و سرقت دلار از یک دستگاه پیک موتورسیکلت به ارزش 50 میلیارد ریال در میدان فردوسی، به … رسیدگی و رسیدگی به پرونده به صورت منظم انجام می‌شود. با کار تیمی از مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی این فرماندهی تشکیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله مسئولان وارد عمل شدند. در تحقیقات مشخص شد سارقان با جعل عنوان رسمی راننده پیک موتورسیکلت را متوقف کرده و پس از حمله شدید به وی و استفاده از سلاح سرد از وی سرقت کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: همین اطلاعات کافی بود تا پلیس از روش های نوین پلیسی برای کشف جرایم استفاده کند. در مرحله بعد متوجه شدند که کلاغ مسیر پیک موتوری را به سارقان مسلح اطلاع داده است.

سردار هداوند گفت: در تحقیقات شبانه روزی کارآگاهان مشخص شد که زاگزن فردی با سابقه بوده و چندین بار به دلیل سرقت دلار مجازات شده و ساکن یکی از محله های جنوبی تهران است.

وی ادامه داد: سرکرده این باند بلافاصله دستگیر شد. تحقیقات در خصوص دستگیری متهمان آن پرونده ادامه داشت تا اینکه سرقت دیگری با همین شگرد به کارآگاهان شعبه پنجم اعلام شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران گفت: ماموران بلافاصله به محل جنایت رفته و با بررسی های کارشناسی از هویت و مخفیگاه دو سارق حرفه ای که در این سرقت نقش داشتند، شناسایی کردند. در ادامه ماموران موفق شدند در کمترین زمان ممکن آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید  نامه به رئیس جمهور برای کمک مالی

سردار هداوند بیان کرد: 2 سارق حرفه ای پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی به جرم زورگیری با همکاری 5 همدست خود اعتراف کردند. در تحقیقات دوم ماموران مخفیگاه تمامی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی همزمان 5 سارق دیگر نیز در این پرونده دستگیر شدند.

وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به جرایم جعل عناوین پلیسی، زورگیری، آدم ربایی، ضرب و جرح و 8 فقره سرقت از پیک های موتوری بورس تهران به ارزش 200 میلیارد ریال اعتراف کردند.

این افسر پلیس گفت: با صدور دستور قانونی از سوی مقام قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی کیفری در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی پنجم قرار گرفتند و تحقیقات پلیسی همچنان ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *